יובל דיין הופיעה בשילה הקדומה ושודרה במספר קהילות יהודיות בארצות הברית

אירוע תפילת חנה המסורתי בשילה בהשתתפות יובל דיין שבר שיאים של התרגשות כאשר לראשונה שותף בשידור חי לאלפי נשים יהודיות בארצות הברית

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/22 10:13 כז באלול התשפב

יובל דיין הופיעה בשילה הקדומה ושודרה במספר קהילות יהודיות בארצות הברית
יובל דיין בהופעה, צילום: שחר כהן

למעלה מ-500 נשים מבנימין ומחוצה לה השתתפו באירוע 'תפילת חנה' המסורתי בשילה הקדומה לקראת הימים הנוראים. האירוע שודר לראשונה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בשידור חי ואינטראקטיבי לאלפי נשים בקהילות יהודיות בפלורידה - פאלם ביץ', בוקה רטון ובאל הרבור.  השידור אפשר למשתתפות לחוש שותפות של ממש באירוע שהתרחש מאות קילומטרים מהן.  

במסגרת האירוע עברו המשתתפות סיור מודרך באתר 'שילה הקדומה', הן צפו במיצג המיוחד באתר וזכו להתפלל תפילה מרגשת מעומק הלב במקום בו עמדה חנה בפתח המשכן וביקשה פרי בטן. 

בהמשך השתתפו בשיחה של הרבנית ימימה מזרחי ונהנו מהופעה מרגשת של הזמרת יובל דיין. שיאו של הערב היה כאשר המשתתפות בארץ ובארצות הברית התפללו זו על זו לאחר שהעבירו מבעוד מועד שמות לתפילה שהוחלפו בין נשות הקהילות מארצת הברית לבין המשתתפות מהארץ. 

ראש המועצה ישראל גנץ בירך את המשתתפות: "שילה לעולם תהיה המקום בו נקבצו בני ישראל יחד מכל קצוות הארץ שלוש פעמים בשנה, המקום בו שמואל הנביא גדל, וממנו יצא לאחד את עם ישראל. בערב המיוחד הזה שמתקיים כבר 11 שנים ברציפות, זכינו להרגיש שוב את עוצמת החיבור של עם ישראל בהתרגשות של אחדות יחד עם נשות הקהילות מפלורידה. ערב של קירוב לבבות ועוצמה של תפילה.

ישראל גנץ בשילה הקדומה

ישראל גנץ בשילה הקדומה צילום: שחר כהן

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן