יו"ר מועצת יש"ע נגד הממשלה: "חבורת שמאל שהגיע הזמן לשים סוף לשלטון שלה"

שלמה נאמן מתייחס היום להתייחסות הצפויה של ראש הממשלה בנאומו בעצרת האו"ם בעד פתרון שתי המדינות, ואומר כי "הדבר הזה הוא רק דיבורים". מנגד, על שר הביטחון הוא אומר: "מעמיד וחוסם אותנו במחסומים אינסוף"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/09/22 13:25 כו באלול התשפב

יו"ר מועצת יש"ע נגד הממשלה: "חבורת שמאל שהגיע הזמן לשים סוף לשלטון שלה"
שלמה נאמן, צילום: מועצת יש"ע

אחרי הקמת מאהל המחאה מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ מוקדם יותר השבוע, על ידי ראשי המועצות האזוריות והרשויות המקומיות ביהודה ושומרון, יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן התייחס היום (ה') לנאומו הצפוי של ראש הממשלה יאיר לפיד בעצרת האו"ם, הערב, נאם שיעסוק גם בפתרון שתי המדינות והיפרדות מהפלשתינים. 

נאמן פתח ואמר כי לפיד הוא ראש ממשלה הזמני. "לפיד מתכוון להודיע הלילה לאומות המאוחדות, שהוא תומך במדינה פלשתינית. הקמת מדינה פלשתינית היא אסון. ומה שהוא תומך או לא תומך זה לא רלוונטי ולא לגיטימי. הדבר הזה הוא רק דיבורים".

מנגד אמר נאמן כי "יש כאן גם מישהו שעושה מעשים שהם הרבה יותר מסוכנים. שר הביטחון בני גנץ, מקפיא אה הבנייה בהתיישבות, מעמיד וחוסם אותנו במחסומים אינסוף, כאשר אנחנו לא יכולים לקיים מרקם חיים נורמליים של אוכלוסייה יהודית ביהודה ובשומרון. בסופו של דבר כשאנחנו מחברים דיבורים

למעשיים, אנו מבינים כאן שמדובר בחבורת שמאל שהגיע הזמן לשים סוף לשלטון שלה", סיכם יו"ר מועצת יש"ע.