"ברוך ה' היה לי נס": פעיל הציונות הדתית ניצל מפיגוע הירי

מחבלים ערבים ירו אמש לעבר רכז מחוז ירושלים והסביבה של הציונות הדתית אלחנן וולף: "עצוב על זלזול הממשלה בביטחונם של תושבי הר חברון בפרט ויהודה ושומרון בכלל" | סמוטריץ׳: "לפיד וגנץ נכשלתם בענק, הנוער שלנו מוצא את עצמו מתחמק מכדורים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/09/22 10:39 כ באלול התשפב

"ברוך ה' היה לי נס": פעיל הציונות הדתית ניצל מפיגוע הירי
אלחנן וולף, צילום: דוברות מפלגת הציונות הדתית

מחבלים ירו אמש (ה') לעברו של אלחנן וולף-רכז ירושלים והסביבה של מפלגת הציונות הדתית. וולף, שהיה ברכבו יצא בנס ללא פגע. קודם לכן ירו המחבלים הערבים מנשק אוטומטי גם לעבר ישיבת "רעותא" הנמצאת ביישוב ופצעו תלמיד באורח בינוני. 

וולף אמר הבוקר: "ברוך ה' היה לי נס והפגיעה רק ברכוש ולא בי. עצוב על זלזול הממשלה בביטחונם של תושבי הר חברון בפרט ויהודה ושומרון בכלל. אני קורא לממשלה הבאה שתקום לשים את הנושא על השולחן ולטפל בכך במידי כדי לדאוג לחיי האזרחים בהתיישבות".

הפגיעה ברכב |

הפגיעה ברכב | צילום: דוברות מפלגת הציונות הדתית

"ילדינו אינם ניצבים במטווח ברווזים"

יו"ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳, סיפר שמספר שעות קודם לכן הוא סיים תדריך בטיחות לרכזי השטח. "הרפיסות של הממשלה עולה לנו בדמים. הנוער הנפלא שלנו יוצא לחגיגה של דמוקרטיה ומוצא את עצמו מתחמק מכדורים. לפיד, גנץ נכשלתם בהענקת ביטחון לאזרחי ישראל. אני קורא לממשלת ישראל להתעשת, ולהכות באויב. ילדינו אינם ניצבים במטווח ברווזים".

במטה הציונות הדתית אומרים כי מדובר בנס: "קיני הטרור ביהודה ושומרון מרימים לאחרונה ראש ומעזים הרבה יותר מהעבר, הירי הזה מצטרף לשורה של תקריות טרור וירי לעבר אזרחים וחיילים. רק שלשום איבדנו קצין מוערך, בר פלח ז"ל, הממשלה הזו איבדה כל כיוון ונראה שהיא הרימה ידיים, ככה לא מטפלים בטרור, ככה לא מנצחים בקרב" .