יו"ר ארגון לך ירושלים: "סטרוק לוחמת למען הצרכים האסטרטגיים של ירושלים"

בסיור באזורים האסטרטגיים של ירושלים אמר ח"כ סטרוק: "אנחנו חייבים להגדיר לעצמינו כמטרה לייצר את הרצף הישראלי אל מול הרצף הפלסטיני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 15:42 יג באב התשפב

יו"ר ארגון לך ירושלים: "סטרוק לוחמת למען הצרכים האסטרטגיים של ירושלים"
סטרוק בסיור בירושלים, צילום: ללא

ארגוני הימין בירושלים ערכו סיור באזורים האסטרטגיים של ירושלים, עם חה"כ אורית סטרוק, יו"ר סיעת הציונות הדתית. בפגישה שהתקימה בשדה התעופה בעטרות, הציגו ראשי הארגונים, מאור צמח, יו"ר ארגון 'לך ירושלים' וחיים סילברשטיין יו"ר ארגון 'אם אשכחך' את המאבק על הרצף המזרחי המוביל מרמאללה דרך ירושלים והר הבית ועד בית לחם וחברון, וציינו כי במלחמה על קביעת הרצף האורבני שהוא למעשה גם הרצף הריבוני, ידה של הרשות הפלסטינית על העליונה.

יו"ר סיעת הציונות הדתית חה"כ אורית סטרוק אמרה: הרשות הפלסטינית מגדירה מטרות אסטרטגיות, היא הגדירה את מטרת הרצף והיא עובדת עליה באופן ראוי לציון ומסוכן ביותר. הרצף הזה הוא למעשה הרצף של המדינה הפלסטינית שהם נחושים להקים, ושעלינו לעשות כל מאמץ למנוע אותו. אנחנו חייבים להגדיר לעצמינו כמטרה לייצר את הרצף הישראלי אל מול הרצף הפלסטיני ובאופן שיקטע אותו ולא יאפשר את קיומו. מכאן חשיבותה האדירה של שכונת עטרות המתוכננת, כשכונה שמייצרת את הרצף הישראלי וקוטעת את הרצף הפלסטיני. זו שכונה אסטרטגית וחובתנו לוודא שהיא תקום."

מאור צמח יו"ר ארגון לך ירושלים: אורית סטרוק היא לא רק לוחמת למען א"י ולמען אחדותה של ירושלים, היא גם פועלת לאור תפיסת עולם אסטרטגית, וגם הוכיחה עצמה כמי שיודעת לחבר סביב האסטרטגיה הזו את כלל המערכת הפוליטית. אנחנו סומכים על אורית, שמיד לאחר הקמת הממשלה הלאומית, תדע להוביל את המשימה של קטיעת רצף הבניה הערבית בין רמאללה לירושלים ובניית שכונת עטרות.