קמפיין ההתיישבות שהקפיץ את שר הביטחון: "לא תתאפשר הפרת חוק"

תנועת נחלה יצאה בקמפיין להקמת יישובים חדשים, ובני גנץ הגיב בהודעת גינוי: "מדובר בפעילות שאינה חוקית, גורמי הביטחון הונחו להיערך למניעתה ולטיפול בה" | גם שלום עכשיו וארגונים נוספים יגיעו למחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 11:34 כ בתמוז התשפב

קמפיין ההתיישבות שהקפיץ את שר הביטחון: "לא תתאפשר הפרת חוק"
מאחז ביו"ש. ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"ממשיכים את ההיסטוריה היהודית: הרחבת ההתיישבות היהודית היא חלק מהמשימות שלנו כעם, והגיע הזמן לקום ולעשות מעשה. בכ"א בתמוז, 20.7 אנחנו נהיה שם. נעלה לקרקע ונרחיב את ההתיישבות היהודית", כך נכתב בפרסום של תנועת נחלה, 'תנועה להתיישבות בכל מרחבי ארץ ישראל'. לקראת המבצע שיחל מחר, שר הביטחון מתריע.

מודעת הקמפיין של נחלה:

בהודעה רשמית שפרסם גנץ, נאמר כי אתמול (ב') הוצגה לו התכנית של נחלה וכי הוא הנחה להעביר מסר ברור כי מדובר בפעילות שאינה חוקית, אשר גורמי הביטחון הונחו להיערך למניעתה ולטיפול בה. 
שר הביטחון ציין כי תינקט אכיפה קפדנית, ולא תתאפשר הפרת חוק.

בנוסף להודעת גנץ גם בארגוני השמאל לא ושקטים, ואנשי 'שלום עכשיו' וארגוני שמאל נוספים הודיעו כי יגיעו מחר על מנת לעצור את "המבצע העברייני", לדבריהם, "להקמת מאחזי טרור חדשים". משלום עכשיו נמסר:  "הקמת מאחזי טרור חדשים, המלווה בקמפיין גלוי ובגיבוי הנהגת הימין המשיחי, היא פיגוע מתוכנן היטב נגד האינטרס הישראלי. מהמאחזים תצא בהכרח אלימות מתנחלים נגד חיילי צה"ל, פעילי שמאל ופלסטינים, שתוביל לנישול פלסטינים מאדמותיהם.  לא ניתן לזה לקרות. נגמרו הימים בהם כנופיית כהניסטים קטנה אלימה ומשיחית מחזיקה את ישראל בת ערובה. אם הממשלה, המשטרה והצבא בוחרים להתכופף בפני המיליציות של בן גביר וסמוטריץ׳, אנחנו נעצור אותם על הגבעות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן