פרשת הרג הפלשתיני: יהודי הגיע להתלונן במשטרה - ונעצר

גבר בשנות ה-40 לחייו ללא עבר פלילי הגיע להתלונן ולמסור את עדותו על האירוע בו נהרג אתמול ליד אריאל פלשתיני כבן 28 - ונעצר על ידי שוטרי תחנת אריאל | עו"ד עדי קידר מחוננו: "מדובר באירוע שרק בנס יהודים ניצלו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/06/22 18:38 כג בסיון התשפב

פרשת הרג הפלשתיני: יהודי הגיע להתלונן במשטרה - ונעצר
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

פלשתיני נהרג אתמול במהלך עימותים שהתקיימו בין פלשתינים ובין קבוצת יהודים שערכה סיור ליד העיר אריאל, כך על פי דיווחים ערביים. הפלשתיני, עלי חרב מהכפר אסכאכא שבמחוז סלפית, נדקר ופנה לקבלת טיפול בבית חולים, שם נקבע מותו. 

אחד מחברי הקבוצה, תושב אחד היישובים ביהודה ושומרון בשנות ה-40 לחייו ואב לשלושה ללא עבר פלילי, הגיע בשעות הצהרים (ד') לתחנת המשטרה באריאל בכדי להגיש תלונה כנגד הפורעים ולמסור עדות בגין האירוע. לתדהמתו הוא נעצר ונאסר עליו לפגוש בעורך דין.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, תקף הערב את מעצרו של התושב: "החשוד הגיע היום לתחנת המשטרה כדי למסור עדות, שלא נאמר תלונה על קרות האירועים אתמול. להבנתנו מדובר באירוע שרק בנס יהודים ניצלו".

קידר הוסיף ואמר  כי "היה אירוע קשה של תקיפה של ערבים כנגד יהודים והדבר הזה הוא דבר שמתמשך בחודשים האחרונים. אני חושב ששירותי הביטחון בראשות השב"כ והמשטרה איבדו את הצפון במקום לבסס את המשילות ואת הביטחון של האזרחים היהודים שדמם הפקר, הם עוצרים אדם שלמיטב הבנתנו חף מפשע שהגן על 20 ילדים. אנו מקווים מאוד שבית המשפט יורה על ביטול מניעת המפגש ועל שחרורו מהמעצר", הוסיף קידר.

עו"ד עדי קידר:

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן