אחרי 3 שנים: קק"ל חוזרת לפעילות מלאה ביהודה ושומרון

דרקטוריון קק"ל החליט כי הארגון ישוב לפעול ביהודה ושומרון. דוידי בן ציון חבר הדרקטוריון שקידם ההחלטה "בשורה ליהודה ושומרון - קק"ל שייכת גם לתושבי יהודה ושומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/22 22:37 יב באדר א'

אחרי 3 שנים: קק"ל חוזרת לפעילות מלאה ביהודה ושומרון
יו"ר קק"ל דובדבני ובן ציון, צילום: ללא

דריקטוריון קק"ל קבע היום (א') כי הארגון ישוב לפעילות מלאה ביהודה ושומרון, ההחלטה מגיעה לאחר 3 שנים בהם קק"ל לא פעלה ביו"ש. 

ההחלטה התקבלה במסגרת אישור תקציב קק"ל לשנת 2022. מי שעומד מאחורי השבת קק"ל ליו"ש הוא סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון, אשר חבר בדרקטוריון קק"ל מטעם סיעת המזרחי. בן ציון פעל להביא להסכמות רחבות עם כלל חברי הדריקטוריון מימין ומשמאל, יחד עם יו"ר ועדת חינוך בקק"ל שמוליק ליטוב מסיעת ארץ הקודש.

במסגרת השבת הפעילות ליו"ש יועברו כ-20 מיליון ש"ח לפרוייקטים ביו"ש, בתחום היעור, בתחום הטיפול בנוער בסיכון, חיזוק החוות, ופרוייקטים נוספים. בנוסף, סוכם שכל הקולות קוראים של קק"ל יועמדו לטובת כל הישובים היהודיים ביו"ש.

בגוש עציון צפוייה קק"ל להשקיע כ- 1.6 מיליון ש"ח לצורך תפיסת שטחים. בהר חברון תשקיע קק"ל כ-2 מיליון ש"ח בייעור. בפיתוח כפרי נוער שיקומיים, שיפוץ מבנים בחוות, ופיתוח חוות חקלאיות ביו"ש תשקיע קק"ל כ-12 מיליון ש"ח ובתחומי התשתיות ביו"ש תשקיע קק"ל למעלה מ-2 מיליון ש"ח. 

דוידי בן ציון מסר לאחר ההחלטה "זו בשורה ליהודה ושומרון, אני שמח שלאחר פעילות מאומצת, יחד עם חברים טובים, הצלחנו יחד להשיב את פעילות קק"ל ליו"ש. הגענו לתוצאה הזו, אחרי שפעלנו יחד והגענו להסכמות פה אחד בנושא, קק"ל תתמוך בחוות, בנוער בסיכון, בהמשך היעור, בתשתיות ובפרוייקטים קהילתיים נוספים ביו"ש. הסתיימו הימים שתושבי יו"ש מופלים לרעה בקק"ל, זה מגיע לתושבי יו"ש, אשר הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ומהעם היהודי, קק"ל היא חברה לתועלת הציבור למען העם היהודי ושייכת גם לתושבי יו"ש. אני מודה ליו"ר קק"ל אברהם דובדבני, למנכ"ל אמנון בן עמי ולחבריי סיעת המזרחי", הוסיף בן ציון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן