ברקע ההשתלטות הערבית על אדמות מדינה: איילת שקד ביקרה בגוש עציון

שרת הפנים איילת שקד נפגשה בגוש עציון עם ראש המועצה שלמה נאמן. בין השאר קיבלה השרה סקירה על ההשתלטות הערבית בשטחי C באזור | 40 שלטי הכוונה חדשים הותקנו במעיינות גוש עציון

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/01/22 17:37 כג בשבט התשפב

ברקע ההשתלטות הערבית על אדמות מדינה: איילת שקד ביקרה בגוש עציון
שקד בגוש עציון, צילום: דוברות גוש עציון

שרת הפנים איילת שקד וצוות משרדה הגיעו היום (ג') לביקור מקצועי במועצה האזורית גוש עציון. במהלך הביקור קיבלה השרה סקירה על תכניות הבניה העכשוויות והעתידיות בגוש עציון, ולאחר מכן התקיים דיון מקצועי על עבודת המועצה בתחומים מוניציפליים.

יחד עם אנשי המשרד נדון נושא הפיתוח הכלכלי של המועצה והוצגו הישגיה המתארים את סגירת הגירעון התקציבי, לאחר שנים רבות. בביקורה, למדה שקד על ההיבטים המקומיים בנושא ההשתלטות הערבית על שטחי C.

שלמה נאמן, ראש המועצה, הציג בפני השרה מפה ובה נקודות המסמנות את הפלישות הערביות מהתקופה האחרונה, שמטרתן להפוך את ההתיישבות היהודית של גוש עציון למובלעת בתוך שטח ערבי. במועצה הודו לשרה על פעולתה להגדלת מענקי הפיתוח לרשויות ביהודה ושומרון.

40 שלטי הכוונה חדשים במעיינות גוש עציון

פרויקט שילוט חדש התבצע בימים אחרונים במעיינות ברחבי מועצה אזורית גוש עציון. 40 שלטי הסברה והכוונה חדשים נתלו ברחבי המעיינות של חבל הארץ על ידי מועצה אזורית גוש עציון ואגף התיירות גוש עציון בשיתוף משרד התיירות,  כדי שיהיו מונגשים ומשולטים לרווחת קהל המבקרים.

"אנו ממשיכים במגמת שדרוג התיירות בגוש עציון שעלתה קומה בשנים האחרונות כחלק מתהליך מבורך וחשוב של פיתוח, שימור והנגשת אתרי התיירות שאנו מבצעים. השילוט החדש והמקורי שהוצב במעיינות השונים, עושה הרבה כבוד לאתרי המורשת והתיירות הנפלאים שלנו. זהו עוד צעד חשוב להנגשה וחוויה משודרגת יותר למבקרים הרבים שיגיעו לגוש עציון", אמר ראש המועצה.

 

 

צילום: אגף התיירות, גוש עציון