בלשכת בנט התנערו מאחריות, ראש מועצת בנימין תקף

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ לראש הממשלה נפתלי בנט: ״אם בפניך הונחו מספרים אחרים של יח״ד, בפניי התכניות, אשמח למסור לך הרשימה המדוייקת עם סטטוס לכל תכנית״

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/21 12:51 ט באלול התשפא

בלשכת בנט התנערו מאחריות, ראש מועצת בנימין תקף
ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, צילום: צלמירי

יממה לאחר שגורמים בלשכת ראש הממשלה טענו כי מספר התכניות בבנימין שהוצג אינו תואם את המספרים והתכניות אותם מציגה מועצת בנימין, שלח היום ראש המועצה גנץ לראש הממשלה נפתלי בנט מכתב בו ביקש להעביר לו את תמונת המצב והתכניות באופן בלתי אמצעי.

במכתב ששלח היום כתב גנץ: "בישיבת המת"ע הצפויה השבוע צפויים לבוא לאישור 14 יחידות דיור בלבד מתוך 2000 ביישובי בנימין. זהו מצב שאני כראש מועצה האמון על פיתוח היישובים ורווחת התושבים לא יכול להשלים איתו.

פורסם כי בפני כבודו הונחו מספרים אחרים של יחידות דיור והפער אינו מוכר בלשכת ראש הממשלה. בפניי נמצאות התוכניות, אשמח למסור את הרשימה המדויקת עם סטטוס מדויק לכל תכנית בכל  יישוב, וכן להסביר לך או למי מטעמך את חשיבות כל אחד מהפרויקטים והמצב המשפטי והתכנוני שלהם. עוד לא מאוחר לתקן, מועצת התכנון תתכנס בהמשך השבוע."

מועצת בנימין וראש המועצה ישראל גנץ פתחו אתמול (א') במחאה מול משרד רוה"מ לנוכח ההחלטה לאשר כמות מזערית של בנייה ביו"ש לצד אישור כ-1000 יח"ד לא חוקיות של פלסטינים, צעד שהגיע בהמשך להחלטות משפטיות על הריסה שני מבנים בעלי והשמדת מאות דונמים חקלאיים של משק אחיה. באירוע נכחו עשרות חברי כנסת וראשי רשויות ביו"ש.


(ישראל גנץ על ממשלת בנט-לפיד).