שבוע התיירות בשומרון : מעל 1,000 בני אדם חגגו בהופעה של עקיבא בהר ברכה

תיירות בבנימין, עקיבא בהופעה בשומרון: השומרון הוא הלב של עם ישראל. יוסי דגן ראש המועצה: "השומרון פתוח לכולם, לא צריך לטוס אפשר להנות בלב הארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/21 22:02 יז באב התשפא

שבוע התיירות בשומרון : מעל 1,000 בני אדם חגגו בהופעה של עקיבא בהר ברכה
עקיבא בהופעה, צילום: יח"צ

מעל 1,000 בני אדם השתתפו אמש (א') בהופעה של הזמר עקיבא באמפי ביישוב הר ברכה בשומרון, זאת כחלק מאירועי 'שבוע התיירות' בשומרון, שכולל הופעות, סיורים, ספורט אתגרי, פעילויות משפחתיות ועוד.

 

במהלך ההופעה הקדיש עקיבא לתושבי הישוב הר ברכה בפרט ולתושבי השומרון בכלל את השיר 'שלמים', וברך אותם "בעז"ה שיהיה שלום ושמחה בתוך הבית ומתוך כך גם בישוב, בשומרון כולו. מתוך השומרון, שהוא הלב של עם ישראל, מי שמסתכל על המפה של ארץ ישראל זה ממש הלב, לכל הארץ ולכל העולם".

בסוף השיר הודה עקיבא לכל המארגנים ולבאי ההופעה "תודה רבה לכם. בעז"ה נסיעה טובה.. בעז"ה תהיה פה ברכה נפלאה במקום הזה. בעז"ה תהיה שנה נפלאה שתתחדש עלינו".

ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן הזמין את הציבור הכללי להשתתף באירועי שבוע התיירות בשומרון ואמר: "השומרון קרוב, ופתוח לכולם. אני מזמין את הציבור לבוא להנות מהמעיינות מהיקבים ומשלל האירועים, להכיר את השומרון הירוק ולהנות מאירועי תרבות ותיירות ברמה הגבוהה ביותר. לא צריך לטוס לחו"ל בשביל החוויה, מספיקה נסיעה קצרה".

נזכיר כי בסוף השבוע נפתח שבוע התיירות בשומרון שכלל סיורים משפחתיים וזוגיים בשומרון, וזאת לרגל ט"ו באב. הסיורים נערכו ביקבי השומרון וכרמיו, והסיור הזוגי אף כלל טעימות יין, גבינות והופעה. 

בהמשך 'שבוע התיירות' בשומרון שמתקיים השבוע, יתקיימו פעילויות לציבור הרחב בין השאר: ביום רביעי הקרוב יתקיים סנפלינג מעל הר ברכה, ביום חמישי תתקיים פעילות חוויתית בחוות אל נווה בצפון השומרון, ובערב הופעה של הזמר שולי רנד באבני חפץ. ביום שישי הקרוב שלל פעילויות לכל המשפחה בהם טיול מודרך לוואדי קנה וחירבת שחאדה, מרוץ אופניים משפחתי, טיול גיפים בצפון השומרון ועוד. הופעות של כמו כן יתקיימו, פעילויות חווייתיות, ספורט אתגרי, הפעילויות יתקיימו מצפון השומרון ועד דרומה בכל המרחב. 

בנוסף, מוזמן הציבור לסייר במעיינות השומרון, עין כפיר סמוך לאלון מורה, מעיין אייל ברחלים, מעיין משה ביצהר מעיין חוות יאיר ועוד. השומרון מציע גם מגוון בתי קפה ומסעדות, ויקבים בהם: יקב כביר, יקב הר ברכה ויקב טורא ועוד.