ח"כ זוהר לפורום ההתיישבות הצעירה: מודע לחשיבות שבהסדרה - מתחייב לעשות כל שביכולתי

הנהגת פורום ההתיישבות הצעירה נפגשה עם יו"ר הועדה המסדרת, ח"כ זוהר, במטרה לדרוש ממנו להעלות להצבעה בוועדה 'פטור הגשה' לחוק 'מרקם החיים', למען הסדרת ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/21 23:12 כא באייר התשפא

ח"כ זוהר לפורום ההתיישבות הצעירה: מודע לחשיבות שבהסדרה - מתחייב לעשות כל שביכולתי
צילום: פורום ההתיישבות הצעירה

הנהגת פורום ההתיישבות הצעירה נפגשה הבוקר (ב') עם יו"ר הועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר במטרה לדרוש ממנו להעלות להצבעה בוועדה המסדרת 'פטור הגשה' לחוק 'מרקם החיים', למען הסדרת ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון, זאת במטרה להצליח להעלות את החוק במליאה ללא צורך בהמתנה של 45 יום כפי שנהוג בתהליך הגשת החוקים.

ח"כ מיקי זוהר הביע נכונות רבה לסייע ואמר כי הוא מודע לחשיבות הנושא וכי יעשה ככל יכולתו על מנת לקדם את תהליך העברת החוק.

פורום ההתיישבות הצעירה בירכו את ח"כ זוהר על הירתמותו: "מצפים ובטוחים שח"כ מיקי זוהר יעמוד בהבטחתו ויעלה מחר את חוק מרקם חיים, אשר הוא עצמו אחד מיוזמיו, להצבעה בוועדה המסדרת לקבלת פטור הגשה.
זו הדרך היחידה כעת עבור 20 אלף תושבים אשר חיים ללא ביטחון ותשתיות מוסדרות, להתחיל לקבל את הזכויות המגיעות להם. מיקי, 20 אלף תושבי ההתיישבות הצעירה סומכים עליך!".

אוריה לוברבוים, יו"ר פורום ההתיישבות הצעירה: "מדובר בהזדמנות פז להעביר חוק חשוב מאין כמותו ע"מ להתחיל לתקן את העוול האדיר שנגרם לאלפי משפחות בישראל שנשלחו על ידי המדינה ליישב את הארץ וזוכים לתשתיות לא ראויות וחוסר ביטחון. במידה והחוק יקבל 'פטור הגשה' הוא יוכל לעלות להצבעה כבר ביום רביעי הקרוב ולכן כ"כ חשוב שהפטור יעבור בוועדה. אנו מקווים כי האידיאולוגיה תנצח את הכיסאולוגיה ונצליח להעביר את ההחלטה הכ"כ חשובה עבורנו ועבור עתיד ילדינו".