אדלשטיין ביקר במתחם חיסוני הפועלים הפלשתינים באריאל: "דו קיום אמיתי"

שר הבריאות וראש עיריית אריאל הגיעו למתחם החיסונים לפועלים הפלשתינים באזור התעשייה של אריאל. "מי שבא אלינו בטוב אנחנו באים אליו מכל הלב". ראש העיר: "עובדי העירייה יגיעו לעבודה רק אם התחסנו, החלימו או יציגו תוצאה שלילית של קורונה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/03/21 14:13 כה באדר התשפא

אדלשטיין ביקר במתחם חיסוני הפועלים הפלשתינים באריאל: "דו קיום אמיתי"
מתחם החיסונים לפועלים פלשתיניים באזור התעשייה של אריאל, צילום: דוברות

שר הבריאות יולי אדלשטיין וראש עיריית אריאל אלי שבירו, הגיעו היום (ג') אל מתחם החיסונים לפועלים פלשתיניים באזור התעשייה באריאל. במהלך הביקור התייחס ראש העיר לעובדים שלו ואמר כי הם יאלצו לעמוד בנהלי חיסון או בדיקות שליליות.

"לפני כמה שנים הגעתי לכאן כיו"ר הכנסת. אמרת שאתה צריך עזרה בנושא הפלשתינים: 'תעזור לי עם אזור התעשיה. זה העתיד, זה השלום, זה הדו קיום. היום אנחנו בסגירת מעגל. גם ברמה של אריאל וגם ברמה הלאומית", סיפר השר.

אדלשטיין הוסיף: "מי שבא אלינו בטוב ורוצה דו קיום, לצמוח יחד, להתפרנס יחד ולהגיע לעתיד יחד, אנחנו גם בשבילו באים מכל הלב במקרה הזה עם החיסונים שכולנו שווים ובטוחים מקורונה. משרד הבריאות יחד עם צה"ל ומד"א מאוד גאים במבצע הזה ואנחנו רואים היענות עצומה של הפועלים והמפעלים להתחסן".

צילום: דוברות


אלי שבירו, אמר כי הוא דרש לאפשר את חיסון הפועלים הפלשתינים באזורי התעשיה כדי להבטיח את בריאותם ואת בריאותנו. "אנו משולים ליחידה אחת. זהו צעד נדרש כדי לאפשר את המשך העבודה המשותפת שמהווה גם סמל לדו קיום בין ישראלים לפלשתינים באזורי התעשיה שלנו ובעיר אריאל".

"בנוסף, הודעתי כי משבוע הבא עובדי העיריה באריאל שנותנים שירות לתושבים יגיעו לעבודה רק אם התחסנו באופן מלא, או שהחלימו, או שיציגו בדיקת קורונה שלילית כל 72 שעות. חובתנו להמשיך להילחם על בריאות ילדינו וסביבתנו".