סער בגוש עציון: נתניהו הזניח את ההתיישבות הצעירה

בסיור עם מועמדים נוספים ממפלגתו, התייחס יו"ר "תקווה חדשה" להסדרת ההתיישבות תחת שלטונו: "אנו מחויבים לפתור את הנושא הזה כדי לתת לאלפי מתיישבים שירותים בסיסים של תשתיות, מים, חשמל, של מרכיבי ביטחון" 

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 28/02/21 20:02 טז באדר התשפא

סער בגוש עציון: נתניהו הזניח את ההתיישבות הצעירה
סער וחברי מפלגתו, היום בגוש עציון, צילום: ללא

יו"ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער ערך היום (א') סיור בגוש עציון, יחד עם השר לשעבר זאב אלקין, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי האוזר, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר ומועמד מפלגת תקווה חדשה דני דיין ומועמדי הרשימה צחי דיקשטיין וסופי רון מוריה. במהלך הביקור נפגשו סער וחברי מפלגתו עם ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן. 

סער התייחס בסיורו למצב ההתיישבות הצעירה בשנים האחרונות ותקף את נתניהו על כך: "ההתיישבות הצעירה הוזנחה במשך תריסר השנים האחרונות שבהן נתניהו כיהן כראש ממשלה, אדם שמייצג את עצמו כימין וכמחנה ציוני לא פעל ולא פועל בנושא ההתיישבות, בדברים היסודיים ביותר. אנו מחויבים לפתור את הנושא הזה כדי לתת לאלפי מתיישבים שירותים בסיסים של תשתיות, מים, חשמל, של מרכיבי ביטחון".

עוד הוסיף יו"ר תקווה חדשה ואמר : "בפני ההתיישבות יש היום אתגרים ייחודים, אתגר מרכזי זה לבלום את ההשתלטות הפלסטינית על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון בכלל ובשטחי C בפרט. הדבר הזה בוצע כמעט באין מפריע בעשור האחרון מול חוסר אונים של הממשלה בראשות נתניהו. אינני מאמין שיהיה בו שינוי אם השלטון לא יתחלף, כי במשך עשר שנים היה חוסר אונים מוחלט מול ההשתלטות הזו, השתלטות הזו על השטח הפתוח, גם בשטחי B בפאתי הישובים הישראלי עם אותה מטרה לבודד את הישובים שלנו לכתר אותם ולייצר רצף טריטוריאלי פלסטיני בשטח".

 

 

סער התייחס בדבריו גם לחשד להתערבות אנשי אש"ף בבחירות, ביוזמת הליכוד: "כשרואים שסגן שר במשרד ראש הממשלה פועל כדי לערב את אש"ף בבחירות בישראל מבינים שאין פה שום דבר שקשור לערכים או למחנה הלאומי - יש אינטרסים אישים שמעדיפים אותם על פני טובת המדינה, ועושים דברים חסרי מעצורים. ב-23 למרץ, נפתח דף חדש של תקווה חדשה למדינת ישראל כולה וגם להתיישבות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן