חגית משה במאהל ההתיישבות הצעירה: "לא פחות חשוב מהקורונה"

ראש מפלגת הבית היהודי הגיעה למאהל ההתיישבות הצעירה שם נפגשה עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ושובתי הרעב: משה: "לא ייתכן שיתעללו בכל כך הרבה ילדים ומשפחות". ראש מועצת שומרון: "לא להפקיר 18,000 ילדים ללא מים וחשמל מסודרים בסגר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/21 22:47 ח בשבט התשפא

חגית משה במאהל ההתיישבות הצעירה: "לא פחות חשוב מהקורונה"
חגית משה ויוסי דגן, צילום: נועם נסימי

רגע לפני שנסגר היום, בחרה הבוקר (חמישי) היו"ר החדשה של הבית היהודי חגית משה, לקיים את מפגש העבודה הראשון שלה  דווקא במאהל ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה ואמרה: "אם היו אומרים לנו לפני שנה שכולנו נהיה עם מסיכות לא היינו מאמינים. אבל אם אומרים לכם שיש עשרות אלפי ילדים שאין להם אפשרות ללמוד בזום, לא כי אין להם מחשב אלא כי אין להם חשמל מסודר, אין מים מה הייתם אומרים?". 

עוד הוסיפה: "כנראה שיש כאן עוד מגיפה סודית שאנחנו עוד לא מכירים אותה, אנחנו לא יכולים לתת לזה יד. חשוב להלחם בקורונה אבל לא פחות חשוב לחזק את האנשים המדהימים האלו. הם שומרים על המדינה שלנו, אלו מקומות חוקיים אלו אדמות מדינה, להתעלל בכל כך הרבה משפחות, ילדים נשים וטף לא יכול להיות לכן באתי לכאן לחזק אתכם*. אני קוראת לכולם לבוא לחזק את האנשים הנפלאים האלו הם עושים את העבודה של כולנו".

ראש המועצה האזורית  שומרון יוסי דגן הודה ליו"ר הבית היהודי חגית משה ואמר: "אנחנו נמשיך במאבק עד לפתרון ל 25,000 בני אדם בהם 18,000 ילדים ותינוקות. לא ייתכן להפקיר כל כך הרבה אזרחים ללא תשתיות בסיסיות מים חשמל ומרכיבי בטחון".