שר הביטחון למשפחת הורגן: "נמשיך להיאחז בשטח"

שר הבטחון בני גנץ הגיע היום יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לנחם את משפחת הורגן ואמר: "אסון גדול, נמשיך להיאחז בשטח ובמקום היפה שאתם גרים בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/21 12:42 כב בטבת התשפא

שר הביטחון למשפחת הורגן: "נמשיך להיאחז בשטח"
גנץ בביקור אצל משפחת הורגן, צילום: רועי חדי

שר הבטחון בני גנץ הגיע הבוקר יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לנחם את משפחת הורגן ביישוב טל מנשה שבצפון השומרון במהלך הביקור בנימין הורגן בעלה של אסתר הורגן הי"ד, הבהיר כי המשפחה רוצה להוסיף אור של בנייה כתשובה לרצח ולחזק את הבנייה בצפון השומרון כתשובה לרצח המזעזע.

שר הבטחון אמר במהלך הביקור כי אין לי ספק שזה אסון גדול. אני מאחל לכם שתהיו חזקים בדרככם שלכם, תהיו אתם אחד עם השני תתמכו אחד בשני. אנחנו צריכים להמשיך להאחז בשטח, במקום היפה שאתם גרים בו. אני מכיר אותו, אנחנו נשב בנפרד ונדסקס דברים אחרים מה אפשר לקדם עם ובלי קשר לעניין הזה".

ראש המועצה יוסי דגן שהתלווה לגנץ בביקור אמר כי "המשפחה הזו מאירה את כל העולם באור יקרות, משפחה שלא מחפשת את הרע אלא את הטוב, טוב של בנייה, טוב של פיתוח, טוב של גדילה וצמיחה. ממשלת ישראל צריכה לאשר את התב"ע של היישוב טל מנשה עוד במהלך השבעה, זו תהיה התשובה שלנו לטרוריסטים הברברים ולכל העולם כולו שיעדו שעם ישראל כאן כדי לנצח".