לאחר 37 שנים: מועצה אזורית בנימין נכנסה למשכנה החדש

המועצה הגדולה בישראל חנכה את בית המועצה החדש בהשתתפות שרים, חכי"ם ומכובדים רבים. ראש המועצה ישראל גנץ: "מבססים את ההתיישבות ועולים קומה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/12/20 16:27 ה בטבת התשפא

לאחר 37 שנים: מועצה אזורית בנימין נכנסה למשכנה החדש
צילום: דוברות בנימין

מועצת בנימין חנכה היום (א') בטקס מרגש את מבנה המועצה החדש בשער בנימין. היום החל בטקס פרידה ממבנה המועצה הוותיק בישוב פסגות, ששימש את המועצה במשך 37 שנים, במעמד ראשי המועצות הקודמים, פנחס ולרשטיין, אבי רואה וראש המועצה הנוכחי ישראל גנץ. בטקס חנוכת בית המועצה החדש נטלו חלק שרי ממשלה, חברי כנסת, ראשי רשויות. באולם המליאה הוצגה תערוכה ובה סיפורם של 47 יישובי המועצה. 

צילום: דוברות בנימין

בצהרים נערך בבניין המועצה החדש מעמד כתיבת ספר תורה לעילוי נשמת בני משפחת עטר שנהרגו בתאונת דרכים מחרידה לפני שנתיים. ספר התורה נתרם ע"י יואל ממן מנהל חברת פיקוח הבנייה. 

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ אמר בטקס: "בשעה טובה היום בנימין עולה קומה! משכן המועצה החדש מסמל את התבססותה של ההתיישבות ועוצמתה. הוא מכבד את מעמדנו כמועצה הגדולה בישראל וכך נוכל לשרת את הציבור נאמנה ולשאוף לתת שירות לו ראויים כל תושבי בנימין. 
דור המייסדים קבע היסטוריה וביסס אותנו כאן, ועלינו השליחות והמחויבות להרחיב ולטפח את שנבנה. נמשיך בצניעות לעבוד קשה למען האזור ולמען התושבים".

יו"ר הכנסת יריב לוין, התרגש להיות בטקס: "אני מאוד מתרגש להיות כאן בחנוכת מבנה המועצה החדש. בניין יפייפיה שממחיש את האחיזה בחבל הארץ ההיסטורי של בנימין שבלתי ניתן לעצירה, נבנה ומתרחב. המבנה יאפשר לתושבי האזור שירות מוניציפלי ברמה הגבוהה ביותר. ההתיישבות בחבל בנימין היא עמוד תווך משמעותי".

שר ההתיישבות, צחי הנגבי אמר: "יש בבנימין עשייה מדהימה. היישובים כאן מפותחים ומבוססים וההתרחבות באזור מחייבת התרחבות גם בבניין. התבססותה וחוזקה של בנימין ממשות את החזון שלנו ובו מיליון תושבים ביהודה ושומרון". 

ראש השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין, מכבים רעות, חיים ביבס: "זכות גדולה להיות שכן שלכם. אנו נרגשים איתכם ביום חגכם. יש לנו שיתופי פעולה נרחבים בתחום החינוך ובעיקר חברות רבת שנים. הבניין כאן מכובד מאד. התבססו כאן עוד ותדאגו לדורות הבאים".