בדרך להסדרת ההתיישבות הצעירה: לחץ על נתניהו להגיע להצבעה

בהתיישבות מפעילים לחץ על ראש הממשלה שיגיע לתמוך בחוק 'מרקם חיים' להסדרת ההתיישבות הצעירה, על אף הבידוד בו הוא נמצא. ח"כ ניר ברקת הודיע שיתמוך בחוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/20 11:19 א בטבת התשפא

בדרך להסדרת ההתיישבות הצעירה: לחץ על נתניהו להגיע להצבעה
מאחז ביו"ש. ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רגע לפני ההצבעה על חוק הסדרת ההתיישבות הצעירה - חוק מרקם חיים, ממשיכים באיחוד הלאומי בלחץ על ראש הממשלה ש טרם הודיע שיגיע לתמוך בהצעת החוק בעצמו, להוכיח שהוא באמת ימין - להגיע, להצביע ולא להסתתר תחת תירוץ הבידוד. 

בסרטון חדש - מזכירים באיחוד הלאומי את המתקפות של הליכוד נגד סער ובנט ודורשים מראש הממשלה - אתה ימין? תוכיח וחושפים את אקווריום המבודדים אליו צריך ראש הממשלה להגיע ולהצביע. 


(סרטון הקמפיין של האיחוד הלאומי)

כזכור בתחילת השבוע יצאו בקמפיין נתניהו, אז אתה ימין? תוכיח! התובע מראש הממשלה נתניהו ומסיעת הליכוד להצביע בעד ‘הצעת חוק מרקם חיים׳ להסדרת ההתישבות הצעירה שתעלה ביום היום להצבעה במליאת הכנסת.

כעת ממקדים באיחוד הלאומי את הלחץ על ראש הממשלה שטרם הודיע שיגיע בעצמו להצביע ובכך יהווה דוגמא אישית לכל חברי הליכוד ומרכיבי הקואליציה.

מוקדם יותר היום (ד') הודיע ח"כ ניר ברקת (הליכוד) שיתמוך בחוק. ברקת כתב כי "אני תומך בהצעת החוק להסדרת ההתיישבות הצעירה שתעלה היום להצבעה במליאת הכנסת. הגיע הזמן לתקן את העוול כלפי החלוצים שבונים ומחזקים את ארצנו".