מרתון התנ"ך הבינלאומי 2020 שבר שיאים וירטואליים

אלפי רצים מהארץ ומחו"ל רצו במרחב המותר באזור מגוריהם והמשיכו את המסורת גם השנה. טקס סיום חגיגי והגרלות עם פרסים התקיימו בשילה הקדומה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/20 14:28 כ בתשרי התשפא

מרתון התנ"ך הבינלאומי 2020 שבר שיאים וירטואליים
משפחה רצה יחד במרתון התנ"ך, צילום: דוברות בנימין

מרתון התנ"ך הבינלאומי ערך היום (ה') טקס חגיגי לכבוד התחרות שנערכה השנה מרחוק. כמידי שנה המרתון נערך בסוכות מאבן העזר המקראית שבראש העין לשילה הקדומה, אך עקב סגר הקורונה, מקצי הריצה בוטלו. עם זאת הוירוס לא מנע ממארגני המרתון במועצת בנימין ובחברת מרתון ישראל ובמשרד הספורט, להפיק יחד עם השותפים, אירוע חלופי ומקורי לאלפי חובבי המרתון ברחבי הארץ והעולם. 

אלפי הרצים הזמינו את חולצות המרתון הייחודיות שנשלחו אליהם עד לבית, כאשר בגב החולצה הוטבעו שמות הרצים. 

במהלך ימי חוה"מ רצו האלפים ובני משפחותיהם במרחב המותר במקום מגוריהם, הצטלמו וכאמור השתתפו היום בהגרלות נושאי פרסים במעמד ראש המועצה ישראל גנץ ויוזמי המרתון השנה -מנכ"ל מרתון ישראל עופר פדן, מנהל תיירות בנימין משה רונצקי ומנהל מחלקת הספורט בבנימין זאבי המאיר ועוד. 

האירוע שודר בדף הפייסבוק של מרתון התנ"ך ושל חברת מרתון ישראל.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ שרץ 10.5 ק"מ וביחד עם משפחתו השלימו ריצה של 38 ק"מ בירך את הרצים שהשתתפו במרתון המשותף למרות אתגרי הקורונה ואמר "היצירתיות של בנימין יחד עם השותפים, שוברת שיאים. בימים ספורים הצליחו להרים כאן תחרות נפלאה בצל הקורונה שהמשיך את המסורת הנפלאה מאז סוכות 2015."
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן