משמחים את התושבים בסגר: משאיות שמחה וארטיקים בכל יישובי בנימין

מועצת בנימין מפעילה בכל ימי החג משאיות שמחה שעוברות בין היישובים מרקידות ומחלקות ארטיקים לתושבים. ראש המועצה ישראל גנץ: "נותנים דגש לשמחה ולחוסן האישי והקהילתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/20 15:47 יח בתשרי התשפא

משמחים את התושבים בסגר: משאיות שמחה וארטיקים בכל יישובי בנימין
משאיות שמחה של בנימין , צילום: דוברות בנימין

כפתרון לפעילות משמחת תחת הגבלות הסגר, המועצה האזורית בנימין מפעילה בימי חול המועד משאיות משמחות שעוברות בכל 45 היישובים בבנימין.

את המשאית מלוות שתי ניידות ארטיקים שמחולקים לכל התושבים. ילדים שעונים נכונה לחידות זוכים בהפתעות. המיזם התחיל בימי הסגר הראשון ביום העצמאות והיה מוצלח ומעורר עניין וקרן אור בימים מורכבים אלו.

כמו כן, המועצה מציעה לתושבים תכנים ברשת עם אימוני ספורט אירובי בכל בוקר וסיורים וירטואליים במוקדי התיירות של המועצה. גם מרתון התנ"ך הבינלאומי עבר שינוי מיוחד לימי הקורונה, כאשר הרצים הזמינו את חולצות התחרות ויקיימו את הריצה המסורתית בסביבת המגורים שלהם. 

צילום: דוברות בנימין

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "המלחמה בקורונה היא לא רק הקפדה על יישום הנחיות הבריאות אלא גם הקפדה על המקום הנפשי שלנו כתושבים, משפחות, קהילות ויישובים. החוסן  האישי והקהילתי הוא שחקן משמעותי בימים כאלה ואנחנו כמועצה משקיעים בו. זה התפקיד שלנו כשליחי הציבור היקר בבנימין והתגובות מלמדות שאלו אכן פעולות חיוניות שמוסיפות שמחה"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן