דורון ג'מצ'י בשומרון: "עוד תגיעו לליגת העל"

כדורסלן העבר דורון ג'מצ'י התארח במסגרת אירועי התרבות של מועצה אזורית שומרון. יוסי דגן: "בתוך עשור ננצח את מכבי ת"א בתפוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/20 16:59 ז באלול התשפ

דורון ג'מצ'י בשומרון: "עוד תגיעו לליגת העל"
דורון ג'מצ'י בשומרון, צילום: מועצה אזורית שומרון

קבוצת הכדורסל אליצור מ.א. שומרון עשתה העונה היסטוריה, כשעלתה לראשונה בתולדותיה מליגה א' לליגה הארצית. "כשדיברתי על המטרה הזו צחקו עליי" אמר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן "והיום אנחנו שם, באותה מידה אני אומר, ומציב שאיפה וחזון ברורים: בעוד עשור נארח את מכבי ת"א באולם ספורט בכפר תפוח, וננצח אותה במסגרת ליגת העל", אמר ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן. 

דגן דיבר במסגרת פאנל 'ספורט בסלון'  שהתקיים השבוע באגף ישובים של המועצה האזורית שומרון.

 האירוע הועבר בשידור חי באמצעות פייסבוק ויוטיוב, בהנחיית עיתונאי 'וואלה! ספורט' אהרל'ה ויסברג, והתארחו בו, מלבד ראש המועצה, גם מלך הסלים של ליגת העל בכל הזמנים דורון ג'מצ'י. לאחר הפאנל עם דגן נערך פאנל נוסף עם יו"ר מרכז אליצור אלי עציון וקפטן אליצור שומרון בהתנדבות דודי הרשקוביץ.  

"התאהבתי במקום, באנשים ובכדורסל כאן", סיפר ג'מצ'י, שמבקר מדי כמה חודשים בשומרון כדי להביע את תמיכתו בקבוצה, במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק במכבי ת"א.
"העבודה שלכם, של ראש המועצה היא פורצת דרך. צריך לחלום חלום ולחתור אליו" אמר ג'מצ'י "כי אם מישהו באמת מוכן להרתם כל כולו הוא יגשים את החלום. היה לנו חלום  להביא את מכבי לתפוח והצלחנו. כך גם השומרון יהיה בליגת העל"

 מספר 12 האגדי העניק לחברי הפאנל מסיכות ממותגות מחגיגות הזכייה באליפות המדינה, והם קבעו להיפגש שוב בעליית הליגה הבאה.

מועצה אזורית שומרון פועלת לבניית אולמות ספורט ומגרשי שחבק בכל רחבי השומרון בעלות של עשרות מליוני שקלים ובימים אלו מתקיימת בנייה מואצת של מרבית אולמות הספורט. 

כמו כן  מחלקת הספורט בניהולו של מאיר ברכיה ממשיכה להשקיע גם בכדורסל נשים והקימה השנה קבוצת ילדות  מקצועית שתשחק באיגוד הכדורסל בנוסף לקבוצת הבוגרות של הנשים. כמו כן נוספו כ - 5 מאמנות לצוות המקצועי אשר יאמנו השנה בישובים.