תרבות בשומרון: מתחמי דרייב אין ומשחקי ניווט

תוך שימת דגש על הגבלות משרד הבריאות, בשומרון לא מוותרים על אירועי התרבות. יוסי דגן: "תקופה מאתגרת אבל עם קצת יצירתיות אפשר וצריך לבצע פעילויות תרבות וספורט לרווחת התושבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/20 21:11 כח באב התשפ

תרבות בשומרון: מתחמי דרייב אין ומשחקי ניווט
צילום: יחצ

המועצה האזורית שומרון לא מוותרת על התרבות והתיירות על אף הקורונה. תוך שימת דגש על הגבלות משרד הבריאות מקיימים אגף ישובים ומתנ"ס ותיירות שומרון שלל אירועים. בין השאר הקרנת ענק במתחמי דרייב אין בצפון השומרון ובגוש קנה, ומשחק ניווט אתגרי בצפון השומרון. 

מאות בני אדם צפו אמש בסרט: "מפלצות השלג בצפון השומרון במתחם דרייב אין שהוכשר לנושא, וביום שלישי הקרוב צפויים מאות בני אדם לצפות בסרט: "לעוף עם הערפד" בפארק קנה שבגוש קנה, במתחם דרייב אין ייעודי. 

במקביל בשיתוף עם מרכז סיור ולימוד שומרון ומרכז קטיף, ייפתח משחק ניווט בצפון השומרון שיאפשר למשתתפים להכיר טוב יותר את צפון  השומרון ולהפגש עם: 
בית מעצר ירדני, בונקר, מערות קבורה, גדר בטון מגוש קטיף ועוד שלל ממצאים מפתיעים ש יספרו את סיפור ההתיישבות בצפון השומרון תוך כדי ניווט מקצועי. 

יוסי דגן  ראש המועצה האזורית שומרון אומר כי אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת אך עם קצת יצירתיות ניתן לקיים אירועי תרבות וספורט תוך שמירה על מגבלות הקורונה.   "אנחנו רואים חשיבות עליונה בבילוי בחופש הגדול בשומרון ופיתוח התיירות גם בתקופה מאתגרת זו. האטרקציות יעניקו זמן איכות למשפחות במחיר שווה לכל נפש.  אנחנו מזמינים את עם ישראל לשומרון, יש פה תרבות, יש פה הסטוריה ויש כאן נופים, אירועי התרבות הם חלק משגרת החיים גם בקורונה ואנו נעשה הכל כדי לקיים אותם על פי ההנחיות עם מקסימום שמירה על בריאות האזרחים ומקסימום הנאה"