מתחדשים: הוסדר צומת נוסף באזור בנימין

הושלמו העבודות להסדרת צומת רימונים, באזור בנימין. במסגרת העבודות, הצומת הוסדר באמצעות כיכר לרווחת תושבי האזור. קצין מטה תחבורה במנהל האזרחי: "מטרתנו העיקרית והיא שמירה על בטיחותם של כלל תושבי האזור״

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/20 20:11 כד בתמוז התשפ

מתחדשים: הוסדר צומת נוסף באזור בנימין
צילום: קרדיט תמונות: דוברות מתפ״ש

היום (רביעי), הושלמו העבודות להסדרת צומת רימונים, באזור בנימין, בהובלת המנהל האזרחי בשיתוף משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל. במסגרת העבודות, הצומת הוסדר באמצעות כיכר לרווחת תושבי האזור.

העבודות להסדרת הצומת התבצעו כחלק מתוכנית רחבה שמוביל המנהל האזרחי לשדרוג תשתיות הכבישים ברחבי יהודה ושומרון - פרויקט אשר צפוי להביא להפחתה משמעותית בעומסי התנועה, לקצר את זמני הנסיעה בצמתים אלה מדי יום ולצמצם מוקדי סיכון ברחבי יהודה ושומרון.

צילום: קרדיט תמונות: דוברות מתפ״ש

הסדרת הצומת מצטרפת לשורת עבודות שהושלמו כדוגמת הסדרת צומת גבעת אסף וצומת המשטרה הבריטית באמצעות רמזורים. כמו כן, בימים אלו מתבצעות העבודות להסדרת צומת ארגמן בכביש 90 וצומת נופי נחמיה שבשומרון. 

קצין מטה תחבורה במנהל האזרחי, ישראל אפריאט, מסר: ״אני שמח לבשר על סיום העבודות להסדרת צומת רימונים אשר התבצעו במסגרת פרויקט נרחב שמוביל המנהל האזרחי ברחבי יהודה ושומרון. מדובר בפרויקט לקידום ולשיפור תשתיות הכבישים - זאת בכדי לשדרג את מרקם החיים של תושבי האזור. גם בימים מורכבים אלו, בצל הקורונה, אנו ממשיכים לפעול למען מטרתנו העיקרית והיא שמירה על בטיחותם של כלל תושבי האזור״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן