ראשי סניפים בליכוד: להחיל עכשיו ריבונות מלאה על כל הישובים

ראשי הסניפים הגדולים בליכוד שיגרו מכתב לראש המועצה האזורית שומרון בו הצטרפו לדרישתו לריבונות: "אין מדובר במאבק של המתיישבים ביו"ש לבדם". דגן: "על הממשלה לטפל בקורונה ובד בבד לא להפקיר את החזית המדינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/20 09:38 יז בתמוז התשפ

ראשי סניפים בליכוד: להחיל עכשיו ריבונות מלאה על כל הישובים
יוסי דגן , צילום: גור דותן

ראשי הסניפים הגדולים בליכוד שיגרו מכתב לראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, בו הצטרפו לדרישתו לריבונות 

"אנחנו ראשי סניפים בליכוד, מבקשים לחזק את ידיך בדרישה הנכונה להחלת ריבונות בשעה היסטורית זו. אין מדובר במאבק של המתיישבים ביו"ש לבדם. אנחנו ראשי סניפים בליכוד אנשים שפעילים שנים בתנועה, ובכירים בתנועה מבקשים לחזק את ידיך ולומר שזו דעתנו וזו הדעה הרווחת בתנועת הליכוד.
הליכוד הוא ריבונות מלאה ביהודה ושומרון ולא הפקרת ישובים מבודדים.  הליכוד הוא ריבונות מלאה ולא הקמת מדינה פלסטינית", הסבירו ראש הסניפים במכתבם. 

עוד הוסיפו ראשי הסניפים: "אנו מחזקים את התביעה שעל הממשלה וראש הממשלה לעמוד בעוז על הנקודה גם מול ארה"ב. ההחלטה על החלת הריבונות התקבלה ברוב גדול במרכז הליכוד. וזו הייתה הכרעת הבוחר 3 פעמים בבחירות.  גם בשעה זו בה הקורונה משתוללת. יש לטפל בקורונה ובאותה מידה לא להפקיר את ארץ ישראל ולהחיל ריבונות. זו שעת כושר שלא תחזור."

על המכתב חתמו בין השאר: אורן כהן, יו"ר סניף הליכוד בכפר סבא, יצחק מתי  יו"ר סניף הליכוד בראש העין, רחלי סקעת, יו"ר סניף רעננה ויאיר דוידי, יו"ר סניף רמת גן, 

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הודה לראשי המוסדות: "ההצטרפות של חברי לתנועת הליכוד בקול ברור לדרישה להחלת הריבונות היא מוסרית ובעתה. על הממשלה לטפל בקורונה ובד בבד לא להפקיר את החזית המדינית. אנו בשיאה של תקופה היסטורית, שלא תחזור. זו העת להחיל ריבונות לעמוד בעוז על הנושא על אף הקשיים".