מועצת יש"ע מציגה: ריבונות נכונה בארבעה שלבים

מועצת יש"ע נכנסה לשלב השני של קמפיין התמיכה בריבונות על ההתיישבות ולמניעת הכרה במדינה פלשתינית. בסרטוני הסברה חדשים, מחדדים את המסר, שעיקרו: ריבונות צריך לעשות נכון. אלחייני לנתניהו: "אל תיכנע לשמאל ולערבים" | צפו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/06/20 16:04 ל בסיון התשפ

מועצת יש"ע מציגה: ריבונות נכונה בארבעה שלבים
מועצת יש"ע, אתמול, צילום: כיפה

מועצת יש''ע מפרסמת היום (ב') שני סרטוני הסברה חדשים התוקפים את הבעיות בתכנית המאה ובעיקר את הסכנה מהמהלך של הקמת מדינה פלשתינית. בסרטון אחד משתמשים במועצת יש"ע בנשיא טראמפ כדי להסביר מה נכון ומה לא נכון לשמירת האינטרסים של ישראל. בסרטון השני מובאים ארבעה קריטריונים המשמשים לבדיקה האם תכנית המאה טובה לישראל או שמא טובה לפלשתינים. הסרטון מתמקד בשאלות כגון האם ישראל מתחייבת להקמת מדינה פלסטינית והאם ישמר רצף ישראלי בשטחי יהודה, שומרון ובקעת הירדן.

במועצת יש''ע מבהירים כי הסרטונים הם חלק מהשלב הבא בקמפיין התומך בהחלת הריבונות בהקדם אבל מתנגד נחרצות להקמת מדינה פלשתינית.

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני: "אנו ממשיכים לקרוא לראש הממשלה להחיל את הריבונות כפי שהתחייב, ולעשות את זה נכון בלי הסכנה של מדינה פלשתינית בלב ליבה של ארץ ישראל. אדוני ראש הממשלה, אל תיכנע לשמאל ולערבים. קח אחריות והחל ריבונות מלאה ללא לחצים פסולים משמאל וללא צעדים שיפגעו חלילה בהתיישבות ובמדינת ישראל".