"ממשלה לאומית לא מנתקת את אלון מורה מישראל"

מחריפים את הטון: בשומרון יוצאים בקמפיין אגרסיבי לעצירת תוכנית הישובים המבודדים. יוסי דגן: הפקרת אלון מורה והיישובים שישארו מוקפים במדינת טרור תעלה במחיר דמים. הממשלה עושה מהלכים מסוכנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/20 21:14 כו בסיון התשפ

"ממשלה לאומית לא מנתקת את אלון מורה מישראל"
יוסי דגן, צילום: גור דותן

מועצה אזורית שומרון יוצאת הערב בקמפיין המשך אגרסיבי תחת הכותרת: "ריבונות מלאה!"

מטרת הקמפיין היא ללחוץ על נתניהו ולהעיר את השטח לסכנות השארת ישובים מבודדים בלב מדינה פשלתינית, תוך התמקדות בישוב אלון מורה שהוא אחד הסמלים הבולטים של ההתיישבות ביו"ש.  

 "השארת ישובים מבודדים, כמוהם כתוכנית ההתנתקות הבזויה של אריאל שרון. שניתק חלקים מהשומרון מישראל", אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. "לא יעלה על הדעת שממשלת ימין תפקיר את הישוב אלון מורה ודומיו, מוקפים במדינת טרור, תחת הגזרה של הקפאת בנייה ואי יכולת התפתחות. אני קורא לראש הממשלה: החל ריבונות. אל תשאיר את אלון מורה את יצהר ואיתמר בודדים בתוך מדינת טרור".

הקמפיין של מועצת שומרון

הקמפיין של מועצת שומרוןצילום: מועצה אזורית שומרון

הקמפיין ילווה בקמפיין נגטיב: לא מנתקים יישובים מישראל, ויראה את הסכנה שיש בהקפאת הבנייה והפקרת המתיישבים שיישארו מוקפים בשוטרי הרשות הפשלתינית.

לצד זה יעלה קמפיין פוזיטיבי הקורא לריבונות מלאה על כל היישובים ביו״ש. תוך שימוש בישוב אלון מורה עמו מזדהה רוב הציבור הישראלי. כמקום שיישאר מבודד בתוך מדינת טרור על פי המפות המסתמנות.

על פי התכנית המסתמנת כעת יוותרו 19 ישובים בהם: אלון מורה, איתמר, יצהר, מבוא דותן, חרמש, הר ברכה, עטרת, מעלה עמוס, מיצד, כרמי צור, תלם, אדורה, נגוהות, בית חגי, עתניאל ועוד. כאשר הם מבודדים ומוקפים במדינת טרור פלסטינית. ההתנתקות הבזויה של אריאל שרון. שניתק חלקים מהשומרון מישראל.