מדליית זהב לישראל באליפות אירופה באקרובטיקה

באליפות אירופה באקרובטיקה, קטף את מדליית הזהב: יונתן פרידמן תושב סלעית שבשומרון, שגם זכה למלגת ספורטאי מהמועצה על הצלחותיו. הוריו הנרגשים: "אנו גאים בו מאוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/19 16:51 ט בניסן התשעט

מדליית זהב לישראל באליפות אירופה באקרובטיקה
הענקת המדליות, צילום: נעמי רפאלי

היום(א'), קטף יונתן פרידמן, תושב הישוב סלעית שבשומרון את מדליית הזהב בקטגוריית: זוגות מעורבים לגילאי 11-16 (נוער)  בתחרות ה: Flanders International Acro Cup - Fiac 2019 Belgium  שהתקיימה בבלגיה, ונחשבת לתחרות האיכותית ביותר באירופה בענף זה, ובכך גבר על מדינות: פורטוגל ובלגיה. 

פרידמן יחד עם בת זוגו איימי רפאלי עלו לגמר מהמקום הראשון כשאת המוקדמות הם מסיימים בציון כולל של 55.200 כשאחריהם פורטוגל עם 53.450 ובלגיה 51.500. טרם יציאתו לתחרות זכה פרידמן במלגת ספורטאי מהמועצה האזורית שומרון ואף בכרטיס הטיסה לתחרות. 

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך את פרידמן ואמר: "פרידמן פעם נוספת שם את השומרון על המפה. אנחנו גאים בו ובטוחים שיגיע עד האולימפיאדה הבוגרת. כאמור באוקטובר 2018 יונתן זכה במדליית כסף באולימפיאדת הנוער שהתקיימה בארגנטינה. הספורט התחרותי, הוא ספורט חשוב ביותר, הן חינוכית לנוער והן לגאוות היחידה ולספורט בשומרון. המועצה תמשיך להשקיע בספורט בכל התחומים, למען תושבי השומרון". 

פרידמן מתאמן בהפועל בגין חולון תחת שרביטו של המאמן אמיר מוזס, ומתכונן לאליפות אירופה שתתקיים באוקטובר 2019 בישראל. 

הוריו של יונתן התרגשו מהזכייה: "יונתן משקיע את מרבית זמנו באקרובטיקה, אנו גאים בו, באישיות המדהימה שלו ובדרך בה הוא צועד".