אלוף פיקוד מרכז: "נמשיך לשמור על מרקם החיים באיו"ש ובבקעה"

האלוף נדב פדן הודה נפגש עם ראשי המועצות בהתיישבות ואמר להם כי צה"ל ימשיך להגן על ההתיישבות ביהודה ושומרון. "השותפות הטבעית איתכם מהווה אבן יסוד בשגרה שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/19 20:15 כה בניסן התשעט

אלוף פיקוד מרכז: "נמשיך לשמור על מרקם החיים באיו"ש ובבקעה"
לוחמי צה"ל בבנימין, צילום: פלאש 90

היום (יום ג׳) הגיעו ראשי המועצות וההתיישבות ביו״ש להרמת כוסית חגיגית לכבוד יום העצמאות בראשות אלוף פיקוד המרכז, נדב פדן, מפקדי החטיבות והאוגדות, ומפקדים בכירים מהמנהל האזרחי, מחוז ש״י ומחוז ירושלים של משטרת ישראל ומג״ב. האלוף פדן הדגיש את הצורך לסכל את הטרור ביהודה ושומרון ובבקעה.

"השותפות הטבעית איתכם מהווה אבן יסוד בשגרה שלנו", אמר פדן. "נמשיך לבצע את תפקידנו ולשמור על מרקם החיים ואיכות החיים באיו"ש ובבקעה לצד סיכול הטרור מדי יום ולילה. ברצוני להודות לכלל גורמי הביטחון והארגונים שב"כ, משטרה ומנהל שמהווים חלק בלתי נפרד מהעשייה לאורך כל ימות השנה".

הרמת הכוסית עם אלוף פיקוד מרכז, נדב פדן

הרמת הכוסית עם אלוף פיקוד מרכז, נדב פדןצילום: דובר צה"ל

חבר הנהלת מועצת יש''ע וראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "התיישבות היא רעות. רעות בין התיישבות לארצינו, רעות בין ההתיישבות למורשתינו, רעות בין התיישבות לחיילנו. אנו מלאי תודה על מה שאתם עושים במשך כל השנה ועל מה שעשיתם בחג לשמירה על בטחון התושבים. אנו נמצאים כאן בין פסח ליום העצמאות כדי לברך אתכם על החג שהיה ובחג שיהיה - חג שמח".

יו''ר מועצת יש''ע חננאל דורני הוסיף ואמר: "אני רוצה לברך את חיילי צה''ל ומפקדיו, אשר שומרים עלינו יומם וליל בכל מקום ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. כשאנו רואים אתכם בדרכים, בצמתים ובמעברים, אנו יודעים כי יש מי ששומר על ביטחוננו. אנו מודים לכם על כל שאתם מאפשרים לנו שגרת חיים, כפי שראינו בימי חול המועד, במהלכו ביקרו עשרות אלפי מטיילים באתרי התיירות ביהודה ושומרון. בשם ההתיישבות אני רוצה לאחל לכולם יום עצמאות שמח וקיץ נעים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן