התחבקה עם אנריקה איגלסיאס וננזפה על ידי ראש האולפנה

מור קקון (16) מנתיבות נבחרה על ידי הזמר הלטיני לעלות לבמה בהופעתו ולאחר סלפי משותף הוא אף הקדיש לה שיר. בהנהלת האולפנה לא היו שותפים לשמחה של תלמידתם, "התנהגות שכזו לא הולמת את אופי בית הספר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/18 09:54 טו בסיון התשעח

התחבקה עם אנריקה איגלסיאס וננזפה על ידי ראש האולפנה
קקון ואיגלסיאס, צילום: צילום מסך מאינסטגרם

נערה דתיה הגשימה בתחילת השבוע את חלומה ופגשה את הזמר אנריקה איגלסיאס בהופעתו בתל אביב. צילום התמונות שבהן היא נראתה מחובקת אתו גררו אתמול (שני) שיחת נזיפה מראש האולפנה שבה היא לומדת.

מור קקון (16) מנתיבות הגיע ביום ראשון להופעתו של הזמר הלטיני בפארק הירקון והופתעה לגלות שמבין כל המעריצים והמעריצות היא נבחרה לעלות לבמה ולהצטלם עמו בסלפי. בהמשך הזמר אף הקדיש לה שיר וקקון הייתה בתחושת אופוריה שכמעט והתפוגגה למחרת.

פרסום תמונתה עם איגלסיאס בעיתון 'ידיעות אחרונות' הוביל את הנהלת האולפנה שבה היא לומדת בעיר מגוריה לזמן אותה ואת אביה לשיחה. "התנהגות שכזו לא הולמת את אופי בית הספר", נאמר לה על ידי רב המוסד כפי שפורסם ב'מאקו'. עוד פורסם כי הוצע לה להמשיך במסלול הקיים בו היא לומדת, בתנאי שתקבל עליה את קוד ההתנהגות שלו, או שתעבור למסלול שנחשב פחות תורני.

עם זאת, בראיון שהעניקה לתכניתו של גיא פינס היא אמרה: "הזוי שמכולם הוא בחר אותי, בעוד שהייתי בדשא. אני ממש המומה מזה, לא בדיוק מעכלת עדיין", אמרה ובהמשך פירטה על התגובות שקיבלה: "היו תגובות טובות מאוד והיו תגובות לא טובות של אנשים שכנראה לא יודעים לפרגן. המשפחה שלי וכל האנשים שסובבים אותי דווקא תמכו בי".

מהנהלת האולפנה נמסר בתגובה לפרסום ב'ידיעות אחרונות' כי "בית הספר מושתת על ערכי החינוך הממלכתי דתי שאורחות חייו עוגנו בקוד התנהגות ברור. כל באי בית הספר מכירים אותו ומחויבים לו, והוא מחייב את התלמידים בתוך בית הספר ומחוצה לו. בית הספר יקיים שיחה עם התלמידה ועם הוריה כדי להביא את הנושא לפתרונו".