השר דרעי: "אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי אני מתנצל"

דוברו של חבר הליכוד סיפר הבוקר כי היו ניסיונות להביאו להצבעה על חוק המרכולים, למרות שרק החל לשבת שבעה על רעייתו. ב"החדשות" פרסמו כי יו"ר ש"ס בחן את הנושא. דרעי אישר: "פניתי לראש מועצת הר חברון כדי שיבדוק הלכתית עם רב היישוב עתניאל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/01/18 12:19 טו בטבת התשעח

השר דרעי: "אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי אני מתנצל"
אריה דרעי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר הפנים ויו"ר ש"ס הוא היה זה שניסה להביא את ח"כ יהודה גליק להצביע אמש על חוק המרכולים, למרות שהחל לשבת שבעה על רעייתו. כך חשפה היום (ג') דפנה ליאל מחברת החדשות.

לפי הפרסום, השר דרעי בחן את הדבר עם רב מהיישוב עתניאל שבו מתגוררת משפחת גליק, זאת על רקע העובדה שהקואליציה התקשתה להשיג רוב להצבעה.

הבוקר אישר דוברו של גליק, סעדיה גורדצקי בתכנית של מעין אדם בגלי ישראל כי אכן נעשו ניסיונות להביא את חבר הליכוד להצבעה, אני מאשר שגורמים פוליטיים פנו ליהודה גליק, עת קבר את רעייתו, בבקשה להגיע להצבעה לכנסת. כמובן שלא אפרט מי ומה ומהו, אבל אני יכול לאשר וזה מצער אותי ממש".

דרעי מאשר ומתנצל

דרעי מאשר ומתנצלצילום: צילום מסך מטוויטר

ח"כ אורן חזן התייחס אף הוא לסוגיה אמש כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שמעתי שיש כוונה להקים את גליק מהשבעה כדי שיבוא להצביע על חוק המרכולים. מעבר לכך שהאופוזיציה וחלק מהקואליציה לא בני אדם, לא מבין מה כ"כ דחוף שלא ניתן לדחות את ההצבעה בשבוע. השתגענו? לא אתן להקים אדם משבעה - תמצאו פתרון הגיוני, אחרת בזמן שגליק יוכרח להגיע אצא מהכנסת לנחם את משפחתו".

השר אריה דרעי התייחס לדברים וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני כואב את כאב יהודה גליק על מות רעייתו ז"ל. פניתי אתמול לראש מועצת הר חברון כדי שיבדוק הלכתית עם רב היישוב עתניאל, האם מותר בזמן השבעה, להגיע להצבעה בכנסת שאמורה הייתה להיות היום ונועדה לשמור על קדושת השבת. אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי – אני מתנצל".