השר ארדן: "לא שלם עם הסגנון של נתניהו"

בתגובה לשאילתה של ח"כ שטרן על דבריו של ראש הממשלה, כאילו הוא לא מתרגש מהמלצות העתידיות המשטרה בעניינו, ענה השר לביטחון הפנים כי "חלק מהדברים שאמר יש בהם צדק", והוסיף כי הוא "לא שלם עם כל האמירות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/12/17 14:05 ב בטבת התשעח

השר ארדן: "לא שלם עם הסגנון של נתניהו"
לא שלם עם אמירות נתניהו. ארדן, ראש הממשלה והמפכ"ל, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס היום (ד') לנאומו אמש של ראש הממשלה, ואמר כי הוא לא מזדהה עם אמירותיו נגד המשטרה.

"אני מגבה את משטרת ישראל מיום כניסתי לתפקיד", אמר ארדן והוסיף כי הוא "אומר מעל כל במה שאני חושב שהמשטרה עושה את תפקידה וזה תפקידה ואני לא מטיל דופי בתפקידה".

דבריו של השר נאמרו בתשובה לשאילתה שהציג ח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד, במהלכה הוא אמר כי "כשראש הממשלה זורק את המשטרה לפח יחד עם ההמלצות שלהם. אתה אחראי על המשטרה ובמושגים שלי אתה המפקד העליון שלה. ואני שואל את עצמי איפה השר לביטחון פנים?"

"חלק מהדברים שהוא אמר יש בהם צדק וצריך להסביר אותם בצורה מעמיקה יותר לציבור", ענה ארדן ולצד זה סייג כי הוא "לא שלם עם כל האמירות ואני לא שלם עם הסגנון או הפרשנות שיכולה להינתן לדברים הללו".

עוד הוא ציין כי "הנושא הוא יותר מורכב מאיך שאתה מנסה להציג אותו וזה נכון שלהמלצות המשטרה, דרך אגב בחקירה שבה הסמכות על פי חוק נתונה ליועץ המשפטי לממשלה אין מעמד וגם אין המלצות יש סיכום חקירה. וכלן כפי שאמרתי הנושא הזה יותר מורכב ואני בהחלט יתייחס אליו בימים הקרובים".