השר איוב קרא התמוטט בכנסת. דיוני המליאה הופסקו

שר התקשורת איוב קרא התלונן על כאבים בחזה במהלך דיון בכנסת, טופל על ידי ח"כ אחמד טיבי ופונה לבית החולים על ידי ניידת של טיפול נמרץ. הקואליציה והאופוזיציה החליטו במשותף לסיים את דיוני המליאה להיום.

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/18 17:21 ד בטבת התשעט

השר איוב קרא התמוטט בכנסת. דיוני המליאה הופסקו
רפואה שלמה. השר איוב קרא, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שר התקשורת, איוב קרא (ליכוד) התלונן על כאבים בחזהו במהלך שהותו בכנסת אחר הצהריים (ד') וטופל ע״י פראמדיק ראש הממשלה, יחד עם ח״כ דני סיידה (ש"ס), ח"כ ד"ר אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), ומשה באגד, יועצו של השר לענייני דת. לאחר מכן הצטרפו לטיפול צוות מד״א הממוקם במשכן כל העת שהחל בטיפול מתקדם יותר, והוא מפונה כעת לבית החולים הדסה עין כרם. חשוב לציין כי השר קרא היה כל העת בהכרה.

ח"כ ד"ר אחמד טיבי, שטיפל בשר קרא, מסר: "כשהגעתי לאחורי הקלעים השר קרא שכב על הרצפה, בהכרה מלאה. הוא סבל מכאבים בחזה השמאלי למקום הגיעו מיד פראמדיקים בהם הפראמדיק של רה"מ נתניהו. ביצענו בו א.ק.ג. ודיברנו איתו כדי לשמור על קשר. הדופן והחמצן היו בסדר. פונה לביה"ח במצב יציב."

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין מסר: ״‫בשמי ובשם כל חברי הכנסת אני מבקש לשלוח איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לשר ⁦‪איוב קרא‬⁩. דיוני המליאה הופסקו בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה, והיא תפתח כרגיל ביום ב׳.‬״

הטיפול בשר קרא מאחורי מליאת הכנסת. יושב מימין: ראש הממשלה נתניהו

הטיפול בשר קרא מאחורי מליאת הכנסת. יושב מימין: ראש הממשלה נתניהוצילום: ח"כ יהודה גליק