השרה שקד: "מודאגת מהתכנית של טראמפ"

שרת המשפטים תוקפת את עסקת המאה של הנשיא האמריקני "ירושלים וכפר סבא יהפכו לעוטף יו"ש אני מאוד מודאגת מהתכנית הזאת", וממשיכה לאגף את גנץ מימין "הוא איש שמאל-לא מבינה למה אנשים כמותו מתביישים בעמדותיהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/19 20:58 א באדר א'

השרה שקד: "מודאגת מהתכנית של טראמפ"
שרת המשפטים איילת שקד. צילום: פלאש 90, צילום: פלאש 90

שרת המשפטים איילת שקד, התארחה הערב (ד') בוועידת איגוד התאגידים העירוניים שהתכנסה באילת ודיברה על כל תכנית השלום הנשיא טראמפ:

"באפריל טראמפ יציג את תכניתו המדינית. כמי שמתנגדת להקמת מדינה פלסטינית ולא רוצה שירושלים וכפר סבא יהפכו לעוטף יו"ש אני מאוד מודאגת מהתכנית הזאת. והשאלה הגדולה מי ישבו בממשלת נתניהו בזמן הצגת התכנית: גנץ ולפיד או אנחנו. מי שרוצה ימין צריך להצביע לימין החדש", כך אמרה שקת המשפטים על 'עסקת המאה' של הנשיא האמריקני.

שקד טענה כי תותאות הבחירות לכנסת ה-21 ידעות מראש: "נתניהו יהיה ראש הממשלה ולכן השאלה בבחירות היא מי תהיה השותפה הבכירה של נתניהו".

צילום: ללא

שרת המשפטים ממשיכה לתקוף את המועמד החדש, בני גנץ ומאגפת אותו מימין: "גנץ הוא איש שמאל שהיועצים שלו מרפדים אותו בצמר גפן. לא מבינה למה אנשים כמותו מתביישים בעמדותיהם. בתור מנהיג אתה צריך להיישיר מבט לציבור ולומר את עמדותיך".

שקד הגיבה בביטול על ההבהרה שיצאה מלשכתו של גנץ בנוגע לפינוי ישובים ביו"ש: "זה כבר הפך לדפוס פעולה קבוע - בחוק הלאום גנץ דיבר בהתחלה עם הדרוזים על שינוי חוק הלאום ואחר כך הוציא הבהרה. כך גם היום לגבי פינוי ישובים - הוא דיבר על צעדים חד צדדיים ולאחר מכן הוציא הבהרה. אני מציעה לגנץ להיישיר מבט לציבור ולומר מה עמדותיו.", ומוסיפה, "אני לא חושבת שהחיבור בין גנץ ליעלון יחזיק מעמד. זה חיבור אנטי נתניהו בלבד".