השרה רגב לתמר אטינגר: "נשים את ידינו על המחבל הנתעב"

שרת התרבות והספורט ניחמה את המשפחה ששכלה את הרב אחיעד בפיגוע הירי באריאל: "אתם ראויים לכל שבח והלל על עמידתכם האיתנה בשומרון וחיזוק שורשינו בארץ הזו. מרגש לראות את העוצמה והרוח שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/19 15:06 יב באדר ב'

השרה רגב לתמר אטינגר: "נשים את ידינו על המחבל הנתעב"
רגב מנחמת את אטינגר, צילום: אלי סבתי

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ביקרה היום (ג') ביישוב עלי את משפחת אטינגר וניחמה אותם על הירצחו של אב המשפה, הרב אחיעד בפיגוע אתמול באריאל.

"נשים את ידינו על המחבל הנתעב שרצח את הרב אחיעד ז"ל", אמרה רגב לאלמנתו, תמר, שנותרה עם 12 ילדיהם.

רגב ונתניהו בבית המשפחה

רגב ונתניהו בבית המשפחהצילום: אלי סבתי

השרה הוסיפה: "אתם ראויים לכל שבח והלל על עמידתכם האיתנה בשומרון וחיזוק שורשינו בארץ הזו. מרגש לראות את העוצמה והרוח שלכם, שלך תמר האם ושל הילדים ובני המשפחה. ה' יקום דמו של הרב אחיעד". את המשפחה ניחמו גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מושל ארקנסו לשעבר מייק האקבי וראש מועצת בנימין ישראל גנץ.

אתמול, בפיגוע המשולב שהחל באריאל, רצח מחבל את הרב אטינגר שניסה להתעמת עמו ולירות לעברו. הוא נפצע באורח אנוש וכעבור יממה מת מפצעיו. מוקדם יותר היום אמרה אלמנתו תמר: "חשוב לנו להמשיך את מפעל חייו של אחיעד. אנו מבקשים שהתמיכה של עם ישראל תמשיך ושכולם אחד יתרום, כפי יכולתו לישיבת עז ואמונה שהקים יש מאין", תמר הוסיפה, "אחיעד היה איש שפעל למען עם ישראל, ונפל למען ארץ ישראל". לממשלת נתניהו קראה: "למגר את הרע שנוכל להמשיך ליישוב את ארצנו"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן