השרה גמליאל: "צריך להוקיע את TIPH"

השרה גמליאל תוקפת את כוח המשקיפים הבינלאומי TIPH ואת שוברים שתיקה: "מקדמים את הקמפיין האנטישמי נגד מדינת ישראל. צריך להוקיע אותם, ולהפסיק לתת להם את ההזדמנות לפעול בחברון". על ארגוני הקרן החדשה אמרה: "גופים שכל תכליתם להיות הרי אסון כנגד מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/18 20:48 י בטבת התשעט

השרה גמליאל: "צריך להוקיע את TIPH"
השרה גילה גמליאל, צילום: דוברות המשרד לשוויון חברתי, מותרת בשימוש

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל התייחסה הערב (שלישי) בראיון לערוץ 20 לפעילות כוח המשקיפים הבינלאומי TIPH בחברון. גמליאל תקפה את הכוח ואת ארגון שוברים שתיקה. 

 "יש פה אבסורד גדול, מגיע גוף גדול ובינלאומי שתפקידו ליצור תיאום בין הצדדים, אך בפועל מחרים שיטתית את היישוב היהודי בחברון. מעבר לכך, מקדם יחד עם שוברים שתיקה את כל הקמפיין האנטישמי כנד מדינת ישראל. כנגד חברון. כנגד ההתיישבות. צריך להוקיע אותם, ולהפסיק לתת להם את ההזדמנות להיות שם בחברון כגוף כביכול 'בינלאומי' ". 

בדבריה, התייחסה השרה גמליאל לארגוני הקרן החדשה ואמרה:  "גופים שכל תכליתם להיות הרי אסון כנגד מדינת ישראל. הגיעה העת לבחון כיצד ניתן למגר את הפעילות שלהם".

ארגון TIPH הוא ארגון משקיפים בין-לאומי האמון על שמירת הסדר בין התושבים הפלסטינים לכוחות צה"ל והתושבים היהודים בחברון, אולם לא פעם פעילי הארגון נתפסו כשהם חורגים מהסמכויות שהוענקו להם ופועלים בחד צדדיות כנגד ישראל.