השמאל האמריקאי נגד בנט: "תומך בטראמפ"

ארגון השמאל האמריקני נגד בנט: ״נותן גיבוי לטראמפ שמפיץ שנאה, פלגנות ופחד״. בנט: "טראמפ חבר ענק של ישראל ותומך של העם היהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/18 17:34 כג בחשון התשעט

השמאל האמריקאי נגד בנט: "תומך בטראמפ"
השר נפתלי בנט, צילום: הדס פרוש פלאש 90

בעקבות התבטאויות של שר החינוך והתפוצות, נפתלי בנט, בהן הביע את תמיכתו בנשיא טראמפ ודחה את האשמתו באנטישמיות, תקף אמש ארגון השמאל האמריקני J-Street את בנט בחריפות. 

בציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי של הארגון נכתב ״שר התפוצות הישראלי צריך לנסות להקשיב לקהילה היהודית בפיטסבורג ובארצות הברית במקום להרצות לנו. מה ש״לא הוגן ולא נכון״ זה לגבות את טראמפ כאשר הוא ממשיך להפיץ פחד, פלגנות ושנאה״.

הדברים נאמרים בתגובה לראיונותיו של בנט בתקשורת האמריקנית, בהן אמר כי ״הנשיא טראמפ הוא חבר אמיתי של מדינת ישראל ושל עם היהודי. להאשים את הנשיא בטבח הנורא בפיטסבורג לא הוגן וזה ממש לא נכון״. 

בנט אף ציין את העברת שגרירות ארה״ב לירושלים ואת עמדתו הנחרצת של טראמפ בסוגיית הגרעין האיראני כהוכחות לתמיכת הנשיא בישראל ובעם היהודי. ״טראמפ יצא כנגד האנטישמיות במילים הכי חזקות שאני זוכר אי פעם״, אמר בנט בראיון ל-Fox News והוסיף ״הוא אמר שכל מי שינסה להשמיד את העם היהודי - הוא ישמיד אותם. לנשיא טראמפ אין שום קשר לאנטישמיות״. 

אמש, כאמור, נענו הדברים בביקורת של ארגון J-Street המייצג את הזרם השמאלני ביהדות ארה״ב. 

בתגובה לדברי הארגון אומר השר בנט: ״עמדתי איתנה, הנשיא טראמפ הוא חבר ענק. לטראמפ משפחה יהודית, כבוד לעם היהודי ותמיכה מוכחת במדינה היהודית. האשמתו באנטישמיות פשוט לא נכונה״.