השב"כ הזהיר את איילת שקד מהאזנות לטלפון הנייד שלה

השב"כ יזם לאחרונה פנייה לשרת המשפטים ויו"ר הימין החדש והזהיר אותה שהטלפון הנייד שלה עלול להיות מואזן

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/19 21:35 כח באדר ב'

השב"כ הזהיר את איילת שקד מהאזנות לטלפון הנייד שלה
שרת המשפטים איילת שקד, צילום: פלאש 90

הטלפון של שרת המשפטים ויו"ר מפלגת הימין החדש, איילת שקד היה "על הכוונת", כך פורסם הערב (ה') במהדורת החדשות של כאן 11. השרה שקד אישרה את הפרטים.

השב"כ הזהיר את השרה כי הנייד שלה עלול להיות מואזן. מדובר באזהרה ספציפית לשרה שבה נאמר לה שהיא "על הכוונת". השרה שקד אישרה את הפרטים והדגישה  שלמיטב ידיעתה הטלפון שלה לא נפרץ, וכי מדובר רק באזהרה. בשב״כ סרבו להגיב לידיעה.

כזכור, לפני כחודש פורסם כי השב"כ הודיע ליו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה בני גנץ כי הטלפון הנייד שברשותו נפרץ בידי האיראנים. לפי הדיווח, שני בכירי שב"כ שמשמשים כראשי אגפים, הגיעו לפני חמישה שבועות לפגישה עם גנץ והודיעו לו כי הטלפון שברשותו נפרץ על ידי שירותי המודיעין של איראן וכי תכולתו - פרטים אישיים ותכתובות פרטיות ומקצועיות - נמצאת בידיים עוינות. עוד על-פי הדיווח, הפגישה בין הצדדים התקיימה בשבועות האחרונים - במהלך תחילת דרכו הפוליטית.

יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ בוועידת איפא"ק

יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ בוועידת איפא"קצילום: שמוליק עלמני

גנץ, על-פי הפרסום, הוזהר כי כל פרט רגיש שנמצא בטלפון עלול לשמש נגדו בעתיד אם ישמש בתפקיד ממלכתי בכיר. בכירי שב"כ הותירו בידיו את הדרך כיצד לפעול.

הפגישה בין נציגי שב"כ לגנץ התקיימה בשבועות האחרונים, במהלך הימים הסוערים של תחילת דרכו הפוליטית, ובה הוזהר גנץ כי עליו לצאת מנקודת הנחה שכל פריט רגיש על הטלפון עשוי לשמש נגדו בעתיד אם ישמש בתפקיד ממלכתי בכיר, והשאירו בידיו את הדרך כיצד לפעול.