הרשימה של כולנו: דתי אחד במקום ה-12

יו"ר המפלגה, משה כחלון הגיש את רשימת המפלגה לבחירות הקרובות, במקום ה-12 נמצא איש החינוך ובוגר הימלפרב, ד"ר יהודה מימרן

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/19 18:59 טז באדר א'

הרשימה של כולנו: דתי אחד במקום ה-12
כחלון , צילום: ללא

גם בליכוד וגם בכולנו הגישו בדקות האחרונות את הרשימה המלאה של המועמדים מטעם המפלגות השונות לכנסת ה-21, כך שתמה האופציה לאיחוד בין המפלגות. בכולנו נמצא מועמד דתי אחד ברשימת המפלגה לכנסת - ד"ר יהודה מימרן, בוגר הימלפרב ולשעבר מנכ"ל אליאנס - כל ישראל חברים.

עם סיסמה חדשה - "ימין שפוי", שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון הציג היום (ה') את רשימת המועמדים שלו לכנסת הבאה: "רשימת כולנו לכנסת הבאה מורכבת ברובה מחברי הכנסת המצטיינים ביותר בכנסת היוצאת בכל המדדים. "הם כבר הוכיחו את עצמם כנבחרי ציבור שבאו לעבוד בשביל הציבור - נטו. זו רשימה שמייצגת את כלל אזרחי ישראל, מכל מגזר וסקטור, שבאים לשרת את כולם מסיבה אחת - כי אכפת להם. אני סומך על כל חברי הרשימה וב-9 באפריל אתם תראו שעם ישראל גם סומך עליהם, ובגדול". אמר כחלון.

רשימת מועמדי כולנו לכנסת ה-21

רשימת מועמדי כולנו לכנסת ה-21צילום: יח"צ

במקום השני ברשימת כולנו נמצא שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, אחריו, ח"כ ד"ר יפעת שאשא, במקום הרביעי יו"ר הסיעה ח"כ רועי פולקמן, במקום החמישי, טלי פלוסקוב ובשישי, ח"כ מירב בן ארי.

במקום ה-12 (לא ריאלי) נמצא איש החינוך, ד"ר יהודה מימרן. מימרן, בן 56 נשוי ואב לשלושה בנים ובת. מתגורר בגבעת זאב, איש חינוך וחברה. הקים וניהל תכניות חינוכיות וחברתיות בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של מדינת ישראל. יזם, הקים וניהל את המרכז למנהיגות יהודית חברתית "ממזרח שמש" ופעל רבות בשדה ההתחדשות היהודית, בהעמקת ההיכרות עם יהדות ספרד ועם היהדות החברתית אותה פיתח. בשמונה השנים האחרונות שימש כמנכ״ל ״כל ישראל חברים״.