הרמת כוסית? בליכוד מתכננים מפגן תמיכה נוסף בנתניהו

ח"כ דוד ביטן, שהפיק את כינוס המפלגה הקודם שהוקדש כולו לתמיכה בראש הממשלה ורעייתו, עמל על אירוע נוסף בו יתכנסו פעילי התנועה להרמת כוסית לקראת ראש השנה ויפגינו שוב בעד נתניהו

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/08/17 07:52 ח באלול התשעז

הרמת כוסית? בליכוד מתכננים מפגן תמיכה נוסף בנתניהו
הזוג נתניהו בשומרון, צילום: Kobi Gideon/GPO

בליכוד התלהבו ממפגן התמיכה שערכו לראש הממשלה לפני מספר שבועות ובתנועה מתכוונים להפוך את ערב הרמת הכוסית המותכנן להערב (רביעי), לאירוע דומה.

האירוע הקודם נערך בגני התערוכה והופק על ידי יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן. כעת מנסים פעילי הליכוד לשחזר את מה שהם רואים כהצלחה בפעם הקודמת ומקווים שגם הערב באולמי "אאיניו" שבקריית שדה התעופה, תומכי נתניהו יגדשו את המקום ויתמכו בראש הממשלה ורעייתו.

אחת הדרכים להבאת הפעילים, היא מערך הסעות שיביאו את פעילי המפלגה לאולם בחינם. נתניהו עצמו גם נרתם להצלחת האירוע ובשיחה טלפונית מוקלטת הוא נשמע אומר: “חברי הליכוד היקרים. מדבר בנימין נתניהו. אני מבקש להזמין אתכם להרמת כוסית לקראת השנה החדשה. השבוע נרים יחד כוסית באולמי 'אווניו'. אני מודה לכם. להתראות".

ועידת הליכוד בגני התערוכה

ועידת הליכוד בגני התערוכהצילום: תומר ניוברג פלאש 90

מאמצי השיווק הרבים נמשכו, כשראש הממשלה העלה סרטון לפייסבוק בו הוא סיפר עד כמה הוא "נרגש לקראת המפגש בינינו. זה הולך להיות מפגש מאוד חם ומאוד מרגש ולכן אני מבקש שתזמינו כמה שיותר חברים. שתפו. להתראות, שלום".

כזכור לפני כשלושה שבועות הגיעו יותר מ-2,000 פעילי ליכוד לגני התערוכה והביעו את תמיכתם בראש הממשלה לנוכח החקירות שמנתהלות נגדו. נתניהו ניצל את הבמה לתקיפת מתנגדיו כשאמר בין היתר כי "התקשורת והשמאל מייצרים אין סוף פרשיות , כתבות וכותרות כדאי שאולי משהו יתפוס".