הרב שטרן לשר התחבורה: "יישר כח"

רב העיר ירושלים שיגר לישראל כץ מכתב תמיכה בנוגע להחלטתו על עצירת בניית גשר 'יהודית' בשבת, "אכן כך יאה לה למדינה יהודית שמנהיגיה ושריה דואגים לשמירת שמת כערך לאומי מן הדרכה הראשונה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/08/18 12:08 יג באלול התשעח

הרב שטרן לשר התחבורה: "יישר כח"
הרב שטרן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

רבה הראשי של ירושלים, הרב אריה שטרן, שיגר אמש (חמישי) מכתב לשר ישראל כץ, ובו חיזק ועודד אותו על שהורה להפסיק את עבודות בנית גשר "יהודית" בשבת. 

"לכבוד מכובדנו שר התחבורה  מר ישראל כץ", כתב הרב שטרן, "שמחתי לשמוע על ההוראה שנתת שלא לחלל את השבת בבנית הגשר בנתיבי איילון".

השר ישראל כץ על רקע הרכבת הקלה במרכז

קיבל תמיכה מהרב שטרן. השר ישראל כץצילום: מרים אלסטר/פלאש 90

בהמשך הוסיף הרב כי הוא "מבקש אני בזה לברך אותך על כך. אכן כך יאה לה למדינה יהודית שמנהיגיה ושריה דואגים לשמירת שמת כערך לאומי מן הדרכה הראשונה, יישר כח וכתיבה וחתימה טובה א.שטרן".

השבוע הורה שר התחבורה להפסיק את העבודות על הגשר שתוכננו להתקיים בסופי השבוע הקרובים, זאת בטענה שאין כל מניעה שהשלמת בניית הגשר תיעשה במהלך השבוע בשעות הלילה. בעיריית תל אביב תקפו את ההחלטה וטענו כי מדובר בכניעה למגזר החרדי ואילו ראש הממשלה בנימין נתניהו שתחילה אמר כי הוא "לא חושב שזה סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע באיילון", הדגיש בהמשך כי הוא סומך על השר "שימצא את הפתרון המיטבי".