הרב רפי פרץ: "אנחנו לא הליכוד ב' או הימין החדש"

יו"ר הבית היהודי ממשיך לתקוף את קודמיו בתפקיד ואומר: "הבית היהודי אולי חטף מכה קלה בכנף אבל אסור להתבלבל, אנחנו לא מפלגה שעצרה בתחנה בדרך למרכז הליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/19 20:02 ז באדר א'

הרב רפי פרץ: "אנחנו לא הליכוד ב' או הימין החדש"
יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ מבהיר היום (ג') בכנס המנהלים השמיני של הציונות הדתית כי: "הבית היהודי אינו הליכוד ב' או הימין החדש", ואומר גם כי הבית היהודי לא מקום של חרד"לים ולא לייטם. "אנחנו ארץ ישראל ועם ישראל".

"הבוקר שמעתי שבימין החדש קוראים לי ולבית היהודי "בית של חרד"לים". אני נמצא פה הערב ורואה את דיירי הבית, מנהלות ומנהלים, מנהיגי חינוך לתפארת מדינת ישראל", אמר יו"ר הבית היהודי החדש, הרב רפי פרץ. "זה הבית שלי, זה הבית שלנו, הבית היהודי והאיחוד הלאומי זה המיינסטרים של הציונות הדתית. לא הליכוד ולא הליכוד ב' המחופש לימין החדש. מי שמנסה לתייג אותנו מתבלבל. אנחנו לא חרד"לים ולא לייטים, אנחנו ארץ ישראל ועם ישראל, בצבא, באקדמיה, ברפואה במשפט ובתקשורת, חדורים במוטיבציה להמשיך ולהיות שותפים ומובילים בכל תחומי החייים במדינת ישראל. זו דרכה של הציונות הדתית. זו דרכו של הבית היהודי הכולל מסורתיים, חילוניים, דרוזים וכל מי שמאמין בדרך שלנו. זה הבית היהודי - שלנו של כולנו".

עדיין בבית היהודי? בנט ושקד

קודמיו בתפקיד, בנט ושקדצילום: יוסי זליגר פלאש 90

הרב פרץ סיים את דבריו עם עוד אמירה אל עבר קודמיו בתפקיד, נפתלי בנט ואיילת שקד ואמר: "הבית היהודי אולי חטף מכה קלה בכנף אבל אסור להתבלבל, אנחנו לא מפלגה שעצרה בתחנה בדרך למרכז הליכוד אלא מפלגה שורשית וערכית אשר תמשיך להוות חלק משמעותי בכנסת ובממשלת ישראל".