הרב קניבסקי למען הדר גולדין

בפגישה שנערכה בין אביו של החייל החטוף בעזה לאחד מגדולי הזרם החרדי-ליטאי, אמר הרב כי יש לעשות מאמצים גדולים להביא את הדר לקבר ישראל, בין בתפילות ובין בפעולות אחרות

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/07/18 16:31 כז בתמוז התשעח

הרב קניבסקי למען הדר גולדין
שמחה גולדין בביקור אצל הרב קניבסקי, צילום: אלי קובין

אחד ממנהיגי הזרם החרדי-ליטאי, הרב חיים קניבסקי, קרא היום (שלישי) לפעול רבות למען שחרורו של סגן הדר גולדין הי"ד, השבוי בידי חמאס מזה 4 שנים.

אביו של הדר, שמחה גולדין, ביקר את הרב קניבסקי בבני ברק וסיפר לו על התקופה הקשה שהמשפחה עוברת מאז שבנם לא שב ממבצע צוק איתן בעזה.

הרב שמע בכאב את הדברים והביע תקווה ותפילה כי הקצין השבוי יובא במהרה לקבר ישראל. כששמחה שאל אותו עד כמה צריך לפעול בעניין ובאיזה מחיר, השיב הרב כי מדובר בנושא חשוב מאוד להביא יהודי לקבר ישראל, וכ יש לעשות לשם כך השתדלות רבה, בין בתפילות ובין בפעולות אחרות.

בהמשך הפגישה העניק  גולדין לרב את ספר החדש שיצא השבוע לאור בשם "איך לבנות חיים – חברותא במסילת ישרים עם הדר גולדין", ספר אותו הוציאו בני המשפחה מכתביו של הדרהי"ד ובו הערות על הספר "מסילת ישרים". הרב קניבסקי עיין בספר זמן רב ולבסוף אמר: "עשיתם דבר טוב שהוצאתם את הספר, וזה יהיה לו לזכות שיזכה לשוב ולהיקבר בקבר ישראל כהלכה".