הרב לוינשטיין על מצעד הגאווה: "לא נכנע לנוכח האלימות המילולית הדורסנית"

הרב יגאל לוינשטיין, קורא לתלמידיו להפגין נגד מצעד הגאווה שיתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים: "סטייה ועיוות מוסרי". צפו במאמר המלא של הרב

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/18 20:15 יט באב התשעח

הרב לוינשטיין על מצעד הגאווה: "לא נכנע לנוכח האלימות המילולית הדורסנית"
הרב יגאל לוינשטיין, צילום: צילום מסך

הרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית בעלי, מפרסם הערב (ג) מאמר לתלמידיו בו הוא קורא להם להפגין נגד מצעד הגאווה בירושלים ביום חמישי. 

במאמר שפירסם כותב הרב: "העם שהביא את התנ"ך לעולם ובו הקודים המוסריים לחברה האנושית כולה, חידש את המושג יחסים אסורים ובלתי מוסריים : לא תנאף ; גלוי עריות כגון קשרים בין אב לבת, אם לביתה, אח ואחות, וכן זכר עם זכר, כולם שייכים לאיסורים החמורים ביותר בתנ"ך.
והנה, אחרי אלפי שנים של שמירת הקודים המוסריים האלו, קמה במדינת היהודים קבוצת מיעוט קולנית המנסה להפוך משכבי זכר למעשה לגיטימי ולהכיר ביחסים כאלו כ"משפחה", ועוד להביא ילדים ולהכריח את עם התנ"ך להסכים לדבר מזעזע שכזה.
נושא זה הוא ראש החץ בניסיון למחוק את זהותה היהודית של המדינה. זוהי התנגשות חזיתית בין מדינה יהודית לבין מדינת זכויות הפרט ולכן נעשים מאמצים אדירים לנגח את היהדות ולאשר את החוק."


להורדת הקובץ

ביום חמישי הקרוב, ביוזמת מרכז ליב"ה, צפויה להתקיים סמוך לגשר המיתרים שבכניסה לירושלים הפגנה תחת הכותרת: "שומרים על הנורמליות, אומרים לא לאלימות הלהט"ב". בשנה שעברה התקיימה הפגנת מחאה דומה, בה נטל חלק נשיא ישיבת הר המור הרב צבי טאו ורבנים נוספים.

יוזמי המחאה הדגישו כי ההפגנה תתקיים באישור משטרת ישראל ובהשתתפות חלק מהרבנים שתמכו בדברי הרב אריה שטרן נגד זוגיות חד מינית, "נגמרו הימים בהם שתקנו, הגיע הזמן לומר די לאלימות ולדורסנות של ארגוני הלהט"ב!"

הרב לוינשטיין כותב לתלמידיו : "עם כל האמפטיה והבנת הכאב והקושי של אנשים עם נטיות הפוכות, לא ניתן לעוור את עינינו מלראות את הריקבון המוסרי שבמשכב זכר, וודאי לא נכנע לנוכח האלימות המילולית הדורסנית שמופעלת כנגד כל מי שחולק על דעתם.
כל בעל לב אדם נורמלי, כל מי שלב יהודי בקרבו וכל אדם שאכפת לו ממדינת ישראל היהודית, לא יכול לשתוק לנוכח השפלות המוסרית שיש בניסיון לקדם חוק כזה הרומס את המוסר היהודי שהוא אור לגויים בקדושת חיי המשפחה."