הרב יוסף אליהו: "תומך באריה קינג"

הרב יוסף אליהו, בנו וממשיך דרכו של הגאון המקובל הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, הודיע על תמיכתו ברשימת מאוחדים. עוד קודם לכן הודיע גם הרב אהרון בינה, ראש ישיבת נתיב אריה, כי הוא תומך במאוחדים לקראת הבחירות הקרובות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/18 18:38 טז בחשון התשעט

הרב יוסף אליהו: "תומך באריה קינג"
אריה קינג. זוכה לתמיכה רחבה, צילום: יח"צ

הרב יוסף אליהו, ראש מכון הוראה לרבנים, בנו וממשיך דרכו של הגאון המקובל הרב מרדכי אליהו זצוק"ל הודיע היום (ה') על תמיכתו בסיעת מאוחדים בראשות אריה קינג באומרו כי "אני מביע תמיכתי בסיעת מאוחדים עם אריה קינג ומביע את בטחוני המלא כי הסיעה בראשות אריה קינג תדע לעשות את המיטב והטוב למען תושבי ירושלים".

הרב יוסף מצטרף לרשימת לשרשרת ארוכה מאוד של רבנים ואישי ציבור התומכים בסיעתו של אריה קינג 'מאוחדים' בבחירות לעיריית ירושלים. 

בנוסף לרב אליהו, מצטרף הבוקר גם הרב אהרון בינה, ראש ישיבת נתיב אריה ותושב הרובע היהודי בירושלים. רבים מהמועמדים אמנם מדברים על ערכים ואידאלים גדולים אך שוכחים לעיתים לעסוק גם בבעיות היומיומיות שמטרידות את התושבים. 

הרב בינה מדגיש דווקא את היכולת של קינג לסייע לציבור הרחב בירושלים ומסר: "אינני איש פוליטי, אני דואג לשכונה שבה אנו גרים: הרובע היהודי. ראיתי בעבר שקינג  עשה כל מאמץ בע"ה לשיפור אורח החיים בשכונה שלנו, כולל ניקיון הרובע ותיקון מפגעים. על כן אני קורא לבחור בסיעת 'מאוחדים' בראשות קינג וביוסי דייטש לראשות העיר".

הרבנים אליהו ובינה מצטרפים לרשימה ארוכה של רבנים, רבניות ואישי ציבור אשר הביעו את תמיכתם בסיעת 'מאוחדים' ואיחלו לה הצלחה בבחירות ובהם: רב העיר קרית ארבע לשעבר ומגדולי רבני הציונות הדתית הרב דב ליאור שליט"א, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיג הציבור החרדי-ספרדי הרב מאיר מאזוז שליט"א, אשת ראש ישיבת הר המור הרב עמיאל שטרנברג הרבנית אסתר (בת-ציון) שטרנברג ויו"ר רבני דרך אמונה הרב ברוך אפרתי.

יו"ר 'מאוחדים' אריה קינג: "לראשונה מזה עשרות שנים הציונות הדתית בירושלים בראשותי זוכה להישגים אסטרטגיים רבים, אשר יקדמו וישפרו את חייהם של תושבי ירושלים ככלל והציונות הדתית בפרט. אנחנו נמשיך להיות 'מאוחדים' וחזקים, ונפעל בעירייה הבאה לשמור על ירושלים מאוחדת, לשפר את חיי התושבים ולטפל במצוקות של התושבים עצמם. לא מספיק לדבר גבוהה גבוהה על ירושלים, את ירושלים צריך לבנות במעשים ולא רק בדיבורים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן