יו"ר בית הרב קוק הודיע על תמיכה במשה ליאון

המועמד לראשות עיריית ירושלים ממשיך לקבל תמיכה מהציבור הדתי לאומי. הפעם, הרב יוחנן פריד, יו"ר בית הרב קוק מודיע על תמיכה בליאון לראשות עיריית ירושלים: : "תקוותי ותקוות רבים לראותך מכהן במהרה כראש העיר ירושלים"

חדשות כיפה גלעד כהן 14/08/18 14:05 ג באלול התשעח

יו"ר בית הרב קוק הודיע על תמיכה במשה ליאון
המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון לצד הרב פריד ויו"ר גילה עופר איובי, צילום: יח"צ

עוד חיזוק משמעותי וסמלי למשה ליאון בקרב הציבור הדתי לאומי. היום (ג'),  ביום פטירתו של הרב קוק זצ"ל, הודיע הרב יוחנן פריד, המכהן כיו"ר בית הרב קוק, על תמיכתו במשה ליאון במירוץ לראשות עיריית ירושלים. 


במכתב מיוחד שהעביר הרב פריד למשה ליאון, נאמר: "תקוותי ותקוות רבים היא לראותך במהרה מכהן פאר כראש העיר ירושלים. זכיתי להכיר ולהוקיר את אישיותך הרב גונית, את פתיחותך לסביבתך ולערכי הנצח, בחומר וברוח, אשר בעיר קדשנו, יחד עם הביטחון המלא בדרכך".


הרב פריד ממשיך: "ניסיונך העשיר, רגישותך ונועם הליכותיך – ללא ספק יעשירו את העשייה הברוכה הזו – למען עיר בירתנו, מקום מקדשנו, ונזכה כולנו לשנים של ברכה ואורה".


יצוין, כי מזה שלוש שנים פועל ליאון יחד עם אנשי בית הרב על מנת למצוא פתרון ארוך טווח להמשך קיומו של בית הרב קוק וזאת למרות ניסיונות של גורמים שרוח הרב קוק אינה לרוחם לסגור מקום חשוב זה. כבן לציונות הדתית וכמי שילדיו מתחנכים ברוח הרב קוק בישיבות התיכוניות, באולפנות ובישיבות ההסדר ראה ליאון בבית הרב קוק כמקור בעל חשיבות היסטורית ועכשווית גם יחד. כראש העיר יפעל ליאון על מנת שמקום חשוב זה בירושלים יקבל את הכבוד והמשאבים הראויים לו.


הרב פריד הודה לו על כך "מאמציו של משה לשימור מורשת הרב זצ"ל נשאו פרי, ואני מודה לו על כך מעומקא דליבא".