הרב זאב קרוב הלך לעולמו

הרב, שלימד תורה במשך שנים רבות והתפרסם גם כאביו של אחד מהפצועים הקשים ב'עופרת יצוקה', נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן. רק לפני מספר חודשים הוא אמר, "האמת היא שאני לא מבין איך לא להישאר אופטימי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/01/18 08:11 א בשבט התשעח

הרב זאב קרוב הלך לעולמו
הרב זאב קרוב, צילום: אודי ציטיאט

ברוך דיין האמת: הרב זאב קרוב הלך הבוקר (רביעי) לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה כשהוא בן 59. הוא הותיר אחריו אשה ושבעה ילדים.

הרב קרוב למד במשך שנים ארוכות בישיבת מרכז הרב ובהמשך עבר לשמש כר"מ בישיבת קרני שומרון ואף עמד בראשה במשך כעשור.אחד מספריו המפורסמים הוא "דע מה שתשיב לעצמך" שליווה בני נוער דתיים רבים בתחילת דרכם התורנית

בנו, אהרון קרוב, נפצע באורח אנוש במבצע עופרת יצוקה ומאז הוא הקדיש זמן רב להליך שיקומו. לפני כשלוש שנים הוא חלה במחלת הסרטן שהתבטאה בין היתר בגידולים במוחו.

"שני דברים נותנים כוח להתמודד באופן מיטבי עם קשיים", הוא אמר בקיץ האחרון לאיתי אסמן בראיון לעיתון 'שביעי', "אמונה וודאות שהמציאות היא לא מקרית. יש בעל הבית והכל נהיה בדברו, הוא יודע מה הוא עושה והוא פועל את מה שצריך לפעול. אם יש את ההכרה והאמונה הללו, זה מאפשר התמודדות בצורה יותר טובה. זה לא אומר שאין קשיים וכאבים, אבל כשרואים בפרספקטיבה כוללת שיש תנועה של חיים וטוב, אז זה בהחלט נותן כוחות".

עוד הוא אמר אז כי "הדבר השני הוא העין הטובה, היכולת לא לשקוע בראיה שלילית. מאוד קל לשקוע כשהעסק לא מתפקד כמו שחשבת. אתה מתקשה לחיות את החיים הרגילים, לראות ראיה כוללת את החיים, את הטוב שלך, את הטוב שיש לך בחיים. שאלו אותי איך אני ממשיך להיות אופטימי למרות הקשיים שלי, אבל האמת היא שאני לא מבין איך לא להישאר אופטימי".

ההלוויה תצא היום ב- 13:30 מישיבת ההסדר בקרני שומרון

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן