הרב דרוקמן על פרשת הרב מוטי אלון: ״חשבתי שצריך לפעול ולאו דווקא לדבר״

הערב התפרסמה תגובתו הראשונה של הרב חיים דרוקמן לביקורת עליו בעקבות פרשת הרב מוטי אלון: ״כואב לי על מה שכותבים עליי. חשבתי שצריך לפעול ולאו דווקא לדבר״

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/19 20:48 ד בשבט התשעט

הרב דרוקמן על פרשת הרב מוטי אלון: ״חשבתי שצריך לפעול ולאו דווקא לדבר״
הרב חיים דרוקמן, צילום: פלאש 90

לאחר ביקורת לא מעטה שספג לגבי התייחסותו לפרשת הרב מוטי אלון, הרב חיים דרוקמן מגיב לראשונה ואומר: ״כואב לי על מה שכותבים עליי. חשבתי שצריך לפעול ולאו דווקא לדבר." כפי שפורסם ב"החדשות" הוסיף הרב דרוקמן במכתבו וכתב כי "מתוך חובתינו לציווי "והיה מחנך קדוש", עלינו לפעול בכל דרך כדי לייצר סביבה מוגנת ומכבדת לכל אחד ואחת. כל איש ואישה, צעיר או צעירה שחשים שנעשים לידם מעשים לא ראויים, נקראים לפנות ללא מורא למבוגר או בעל תפקיד שיכול לסייע להם, הכל כמתחייב לפי החוק ולפי התורה והמוסר."

המכתב ששלח הרב חיים דרוקמן

המכתב ששלח הרב חיים דרוקמןצילום: צילום מסך

אחת מהמבקרות שביקרו את הרב חיים דרוקמן בתקופה האחרונה הייתה יועצת ההלכה מלכה פיוטרקובסקי. כפי שפורסם היום (ה') ב'חדשות כיפה', אמרה פיוטרקובסקי כי "הגיבוי שהעניק הרב דרוקמן לרב אלון אפשר לו להמשיך ולפגוע מינית, גם לאחר שהורשע ונענש. "הוא לא היה צריך לחכות 10 שנים ולגרום בפועל לנפגעים נוספים", תקפה. "האיש הזה הוא עומד בראש מרכז ישיבות בני עקיבא, איך אמור להרגיש נער שנפגע או נערה שנפגעה, כשהמנהיג הזה אוטם אוזנו מזעקת הדלים? הוא חייב סליחה קודם כל לנפגעים, אחר כך לנפגעים הפוטנציאלים." אמרה פיוטרקובסקי.