הרב דרוקמן מודה למשה ליאון: "גם כשהיה נדמה שהכל אבוד - הצלחת"

הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת אור עציון, הודה למשה ליאון על פעולותיו למען הצלת הפנימייה הצבאית באור עציון; "אני מכיר לך תודה גדולה גם במצב שבו נדמה היה שהכל אבוד – השקעת במסירות והצלחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/18 18:42 ט באלול התשעח

הרב דרוקמן מודה למשה ליאון: "גם כשהיה נדמה שהכל אבוד - הצלחת"
הרב דרוקמן עם משה ליאון, צילום: יח"צ

בתום סאגה ממושכת שכללה מאמץ גדול בו היו מעורבים שר הביטחון ליברמן ושר החינוך בנט, לאחרונה הודיע משרד הביטחון כי הפנימייה הצבאית אור עציון תמשיך לפעול, זאת לאחר השגת הסכמות בדבר תיקצוב הפנימייה.

הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות בני עקיבא וראש ישיבת ההסדר אור עציון, הודה באופן אישי למועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון, שמאמצי התיווך הפעילים שלו מול משרד הביטחון הובילו לתוצאה המשמחת. "אני רוצה להגיד לך מכל הלב – הרבה תודה על כל מה שפעלת למעננו", אמר הרב לליאון, והוסיף: "במצב שבו נדמה היה שהכל אבוד ושאין לזה סיכוי, השקעת במסירות, וגם הצלחת. כך שבוודאי אני חייב להגיד לך תודה. הכרת תודה היא המידה היסודית ביותר, ואני מכיר לך תודה גדולה".

ליאון הודה לרב דרוקמן ואמר: "כמי שחונך על ברכי הציונות הדתית וחינך את ילדיו ברוח זו ,אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי לסייע בהמשך פעילותה של הפנימייה שהצמיחה דורות של חיילים ומפקדים שומרי תורה ומצוות, תוך חינוך לערכים ולציונות.

"כראש עיריית ירושלים אני מתחייב להמשיך ולפעול למען הציונות הדתית ומוסדותיה, וכן לפעול עבור כלל תושבי ירושלים וצרכיהם."