הרב אמסלם במתקפה חריפה נגד שקד ובנט

מספר 2 במפלגת זהות תוקף את ראשי מפלגת הימין החדש ואומר כי הם בגדו בבית שלהם וגם בו בבחירות 2013. "זרקתם את ינון מגל כשצל הרייטינג ריחף מעליכם", "העפתם קיבינימט את אלי אוחנה כשהבנתם שזה לא ספרדי מחמד", "גם בי בגדתם כשסיכמנו על הליכה משותפת ונבהלתם"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 04/04/19 21:54 כח באדר ב'

הרב אמסלם במתקפה חריפה נגד שקד ובנט
הרב חיים אמסלם, צילום: פלאש 90, דוד כהן

מלחמת ראש בראש על כל מנדט מתרחשת בימים האחרונים בין מפלגת הימין החדש לבין מפלגת זהות. הערב (ה') זהו הרב חיים אמסלם, מספר 2 במפלגת זהות שתוקף בעיקר את שר החינוך נפתלי בנט: "אתה ושקד בגדתם בבית שגידל אתכם "הבית היהודי", שנתן לכם את ההזדמנות, שפרגן לכם, שוויתר על הרבה מערכיו בעבורכם".

הרב אמסלם ממשיך לתקוף את שקד ובנט ואומר: "השארתם מפלגה פצועה ומדממת, שלא ידעה את נפשה מרוב בלבול וחוסר אונים פוליטי שנחת עליה, יש אומרים עם חובות עתק. זרקתם את ינון מגל כשצל הרייטינג ריחף מעליכם בגלל האשמות כנגדו שהתבררו למצער כהאשמות שווא. לא נשכח שהעפתם קיבינימט את אלי אוחנה כשהבנתם שזה לא ספרדי המחמד שאותו בדיוק חיפשתם". 

https://www.facebook.com/NaftaliBennett/videos/326310921572204/?__xts__[0]=68.ARAQt4YoJUtvPw8qW0_KtecVMXlnruKgPzN845p2uEc388Ufnt1B1RSndDoSu1QJbn1CIOPC60azQ_m9hK9ObHSUaeAdUtHeIUwxV_MrbNwQtdGTJ9XOWlirCxgw1yyJ8YpLSYdUh5XLKW7sGP2TtxoP5LT8YUNnsxBQAZ_Tdmvo8oZ2Og5EYiZaBoXl1GcE2uBCPPkm7SE1t9fcfNKC4kXR-VZdQ_AaLr_ASpfg6BNxLrPthU7oaS1k7WNE-uT1LFYDx9xapbpJAoWXylq9JoHkX6bNa-m6J1kc9TUsV01VYgHjLOSQAlIt61Ot6S_Dl5eysc8WFK-BosmD4O-VwW7DBR4GKHBsVoqsFg&__tn__=-R

בחלק מדברי הרב חיים אמסלם הוא מדבר אל עצמו בגוף שלישי ואומר: "ובוא רגע נדבר על הרב אמסלם, המקום השני בזהות, ואחד האישים הנדירים והמיוחדים בנוף הציבורי. הרב אמסלם, אף הוא, מביא איתו משנה סדורה בנושאים כבדי משקל שעומדים על סדר היום הציבורי ומאיימים לפלג את העם לקרוע אותו. אתה ושקד, שמרבים לדבר על חיבורים בין דתיים לחילוניים, הושטתם יד מלטפת לקיצוניים החרדים שהביאו עלינו סכסכנות ושנאת חינם. שתקתם מול דרישות המפלגות החרדיות שהנציחו את העוני במגזר החרדי והעצימו את הקיטוב בין דתיים לחילונים בחברה הישראלית, לאין שיעור. עכשיו, כשהשנאה התעצמה בגללכם למימדים מפלצתיים, אתם מספרים לנו על יכולת ההכלה של כל ההשקפות והצבעים במפלגתכם? רעיון גאוני. מי יודע, אוליי גם כשר ביטחון תיישם אותו. תעצים מתיחות בטחונית, ואז תכיל את האוייבים מעזה או מלבנון, ולך תדע, יש מצב שאפילו תמר זדנברג עוד תתבלבל ותצביע לך. פשוט עבודה בעיניים".

כזכור, בימים האחרונים ראשי הימין החדש איילת שקד ונפתלי בנט, בנוסף גם מספר 3 ברשימה, מתן כהנא תוקפים את מפלגת זהות ומזהירים מצביעים שלא להצביע למפלגתו של משה פייגלין. "שמעתי שאתם הולכים להצביע לזהות וזה מעצבן אותי. כשאנחנו רצנו על הג'בלאות הוא כתב ספר. הוא פוליטיקאי בלאי. הבחירות האלה על דברים רציניים. זה מסוכן".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן