הרב אליהו בשיחה לבני נוער "אתם חלק מהעם החכם בעולם"

חניכי מרכזי הנוער של OU ישראל ערכו סיור סליחות מיוחד בירושלים, ושמעו שיחה מפי הרב שמואל שאמר "עם ישראל צומח בכל התחומים. אתם חלק מהעם שהוא ראש ולא זנב. אתם חלק מהעם החכם בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/18 11:31 ה בתשרי התשעט

הרב אליהו בשיחה לבני נוער "אתם חלק מהעם החכם בעולם"
הרב שמואל אליהו עם בני הנוער, צילום: אליהו ינאי

מעל 200 צעירים ממרכזי הנוער של ארגון OU ישראל מכל רחבי הארץ התכנסו אמש (חמישי) לערב סליחות בירושלים בנוכחותו של רב העיר צפת, הרב שמואל אליהו.
 
"תפילה זה לא דקלום, זה דיבור ישיר עם ה' שמקשיב לכל אחד ואחד מאיתנו – אם אנו פונים אליו. עם ישראל צומח ומתקיים בנו 'והיית לראש'. עליכם לזכור: אתם חלק מהעם שהוא ראש ולא זנב. אתם חלק מהעם החכם בעולם. אתם חלק מהעם ש- ה' אוהב אותו כמו בן בכור" אמר הרב אליהו.
 
במהלך הערב התקיימה הופעה של 'להקת הזולה', המורכבת מנערים ואנשי צוות 'מהזולה של חצרוני' מבית OU ישראל. חברי 'הזולה' הכניסו את הצעירים לאווירת הסליחות כאשר ניגנו את הפיוטים "אדון הסליחות", "יה שמע אביונך" ועוד.
 
בסוף השיעור, יצאו החניכים לסיור סליחות ברחבי העיר העתיקה שם עברו מסע היסטורי המשולב במסע אישי של מחשבות וסיכום שנה אישי, כאשר בשיא המסע והתהליך החניכים הגיעו לרחבת הכותל המערבי לאמירת סליחות המונית.
 
מנכ"ל OU ישראל, הרב אבי ברמן דיבר עם בני הנוער במהלך הערב ואמר: "כאשר אתם רואים שיהודים מצפון אמריקה וארגון כמו OU משקיעים בכם במשך שנים רבות אתם מבינים שהם מאמינים בכם שתהיו המנהיגים של המחר. האחווה והאחדות בעם ישראל זה מה שהחזיק אותנו אלפי שנים וימשיך להחזיק אותנו לעולמי עד. אשריכם שאתם המנהיגים של מחר"