הרבנות הראשית פרסמה מכרז לקבלת שירותי יח"צ

ברבנות, שנתונה בחודשים האחרונים למתקפות מצד גורמים שונים, מקווים לשפר את התדמית ולהגדיל את מספר הכתבות החיוביות אודותיה בתקשורת. שווי ההתקשרות: חצי מיליון שקל

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/18 14:07 יט בתמוז התשעח

הרבנות הראשית פרסמה מכרז לקבלת שירותי יח"צ
משרדי הרבנות הראשית לישראל (למצולם אין קשר לכתבה), צילום: פלאש 90

בחודשים האחרונים הרבנות הראשית לישראל מצאה את עצמה נתונה למתקפה מצד ארגונים ואנשי ציבור שמבקשים לערער על סמכותה הבלעדית לפסוק בנושאים שונים שקשורים לענייני דת. על רקע המתקפות פרסמה לאחרונה הרבנות מכרז לקבלת שירותי ייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור, הסברה וליווי תקשורתי. 

על פי הדיווח באתר המידע, התקשורת והפנאי "אייס", שווי ההתקשרות במכרז הינו על סך חצי מיליון שקלים  -  סכום שנחשב לאחד הגבוהים בתחום היח"צ במשק הישראלי.

הרבנות הראשית שמה לעצמה למטרה לשפר את תדמיתה ומיצובה כגוף מוביל, רלוונטי ואפקטיבי בתחומי עשייתה, בארץ ובחו"ל; לחשוף את הציבור להסברה רחבה של השירותים והפעילות של הרבנות הראשית במעגלים השונים מולם היא פועלת (הציבור הרחב, משגיחי כשרות, מועצות דתיות, משרדי ממשלה וכד') בארץ ובחו"ל; לחשוף את תהליכי השינוי והאפקטיביות שעוברת הרבנות הראשית למודעות הציבורית; להגדיל את מספר הכתבות החיוביות על הרבנות הראשית ופועלה, ולשמור על נוכחות קבועה של פעילות הרבנות באמצעי המדיה השונים.

בתנאי הסף להתמודדות במכרז נדרשים המועמדים לוותק פעילות של חמש שנים לפחות בתחומי ההסברה והיח"צ, מתוכם שנתיים של ניסיון במתן שירותים בסושיאל; ניסיון בניהול של לפחות שני קמפיינים/פרויקטים של הסברה ויחסי ציבור לארגונים ממשלתיים ו/או ציבוריים, במהלך שבע השנים האחרונות; העסקה של לפחות שבעה עובדי יח"צ לא כולל מנהל התיק ומנכ"ל המשרד. סעיף נוסף נוגע להיקף הפעילות הכספית של המשרד, ודורש מחזור פעילות שנתי של מיליון שקל לפחות.